AYNALI Y’AZICIK

videoya buyurun!
ayna ayna söyle bana, kaç dünya var böyle? bir dış dünya, bir iç dünya, bir sendeki dış dünya, bir sendeki iç dünya. dünya içindeki dünya dünyanın içinde midir ayna? ya ben hanginizdeyim? hanginizin arasında? hangi arada, hangi derede? ayna ayna söyle bana, ben bir yazı mı yazmalıyım? suya mı yazmalıyım, senin sırına mı? senin sırının sırrı nedir ayna? benim sırrımın sırı niye dökülmüş?

ayna ayna söyle bana, ben bir hayal miyim düş müyüm? sen mi bana bakıyorsun, ben mi sana ayna?

(*) aynalı y’azıcıkla alâkasız müzik: fleetwood mac, “songbird”, rumours. aşk ne menem bişeydir ki üstüne şarkılar söylenir, romanlar yazılır, filmler çekilir bıkmadan usanmadan. olup olacağı bir tür “sublimation”dır oysa işte.

(**) wp  para istiyor anladığım kadarıyla artık, video falan yüklemek için. vay anasını sayın seyirciler!

4 Yanıt to “AYNALI Y’AZICIK”

  1. ekmekcikiz Says:

    bir siz var sizde,
    sizden içre…

    not:
    şarkıyı daha önce duymamışım, güzel. 🙂

  2. metin Says:

    bakın şurada da başka bir şarkısı var aynı grubun efenim: http://gormebicimleri.tumblr.com/post/13446873993/yorumculuktan-blogculuga-gecmemi-saglayan-eski

  3. Passive Apathetic Says:

    Hiiiii! Aşka her sublimation dediğimizde uzakta bir yerlerde bir kedi yavrusunu suya atıp boğuyorlarmış Metin Beyciğim, demedi demeyin! 😛

  4. metin Says:

    amanin! demeyelim öyleyse! ama bi kere ağzımdan çıkmış bulundu sevgili pa 🙂

Bir Yanıt Bırakın

