YEDİ HAİKU DAHA

tarla faresi
güneşleniyor
tarih düş!

***

keyfi yerinde
saz kulübemin
ısınmış

***

kamaştı gözü
bir köstebeğin
güneş bu!

***

düştüm yola ben
koydum heybeme
sesini

***

çiçeğe durdu
düşünde kiraz
kış ayaz

***

kesik kolun mu
miras bıraktı
acıyı

***

uyuyor annem
servinin uzun
ninnisi

(*) müzik: stephan micus, “passing cloud”, the garden of mirrors.

11 Yanıt to “YEDİ HAİKU DAHA”

  1. Banu Says:

    Ama benim Micus’um burada Micas olmuş.

  2. metin Says:

    eheh! hayırsız banu gelir de düzeltir belki diye 🙂

  3. Merush Hanım Says:

    Kiraz’ın çiçeğe durması düşünde….
    Ah güzel insan, bin sayfalık bir roman okumuş gibi oldum.

  4. Azad Says:

    Uzak uzak dediğin,
    Gördüğün düşün
    Hayata aksidir sadece.

  5. teşne Says:

    5-7-5’lik haiku biraz da Metin bey.

  6. Haiku Yedi dava | Magazin Gazetesi Says:

    […] çiçeğe durdu düşünde […] Haberin Kaynağı: WordPress.com Top Posts […]

  7. metin Says:

    bu ne ya, şaka gibi? “yedi dava”… allah cezanızı vermesin, nerden de buldunuz beni, madem buldunuz, niye abuk subuk aktarırsınız…

  8. metin Says:

    teşne, hoşgeldin. o da olur bi gün!

  9. metin Says:

    merush hanım,

    çok sevindim sizde o etkiyi yarattığıma.

  10. metin Says:

    azad yoldaş,

    e hadi, devamını da bekleriz!

  11. Azad Says:

    Aksimdeki
    Sensen
    Neredeyim?

    Sislerin
    Sonundaki
    Ayna neden?

Bir Cevap Yazın

