S’AĞ TABAKASI

en çok yaralandığı yerden yaralanır bir adam
en çok içtiğinde en ayık oluşu gibi
neyse ki uzaklık bir acı ilaçtır bazen
ve yüzler bütün kareleri kara birer bulmaca
ve insanlar konuşur gibi yapar –ne gam

bir kış uyur gibi yapar ki kar üşütmesin kalbi
bir kışın kalbi bütün üşüyenlerindir matruşka!
sarhoşken çatmıştım bu bulmacayı ben
en iri baktığımda en yaralandığımdı
neyse ki yoktur kadınlar gözümü yumduğumda

o adam bendim bütün gecikmiş saatlerde
yarı-doğrunun yok-uzaya bükülmüşü
varsayılmıştım hipotezdim ispatlanamamıştım
gölgemi sızmıştım bir hopper resmine
neyse ki boş adımlarla gezerler galerileri

onca aşk tek bir uçurum adımı içinmiş
al çarp başına şimdi bu katır kutur şiiri
en çok kanadığı yerden ayılır bir adam
en sevişken olduğunda ayrıldığı gibi ikiye
neyse ki kırılmıştır bütün bunların kalemi

şimdi dört işlemin dördünde de boş bir toplam

(*) müzik: bob dylan, “like a rolling stone”, highway 61 revisited.

Bir Yanıt to “S’AĞ TABAKASI”

  1. ekmekcikiz Says:

    Gelip müziğinizi dinleyip gidiyorum. Evsahibimiz olsa, kahve ikram ederdi, belki.

Bir Cevap Yazın

