HİKÂYE

bütün bunlar hikâye.

kimse kimseyi duymuyor. “yüreklerin kulakları sağır”.

5 Yanıt to “HİKÂYE”

  1. JoA Says:

    her zaman değil ama… çoğu zaman belki. öyle olmalı.

  2. neolitik hanım Says:

    metin bey,

    dün malikânenize uğradım aslında, taş araları yazınıza bi şeyler yazayım dedim, sonra alakasız buldum yazacağım şeyi, vazgeçtim. aslında yazmalıydım dedim sonradan da, madem aklından, gönlünden geçti, bi ses verseydin ya.. böyle işte.

    ve bence de bütün bunlar hikaye.

  3. neolitik hanım Says:

    alakasız dediğim şey de şuydu, “yol taşlarının aralarından başını uzatmış otların cılız neşesi” demişsiniz ya, hafta sonu bir tarih dergisinde istanbul kaldırımlarında tek tük kalmış “binek taşları” üzerine bir yazı okumuştum, padişahtır, paşadır, dönemin ağır abilerinin atlarına kolayca binmeleri için belli noktalara konuyormuş bunlar, fotoğrafını görünce hatırladım, bi tane de beylerbeyi’nde caminin orda vardı. kaç kere önünden geçtim de ne olduğunu hiç merak etmemiştim. onların hala orda duruyor olması nedense etkiledi beni. yani ne atlar kaldı, ne onlara binenler… sonra başka bir istanbul hayal ettim, kimsenin görmediği vakitlerde taşlı sokaklarında atlıların gezdiği vs. çağrışımlar çağrışımlar..

  4. çuvaldız Says:

    Metin bey,yüreklerin kulaklarının sağır olmadığını bilmek nasıl mümkün olabilir sizce?

    “Susunca ölür mü insan?”

    !!!

  5. annoya Says:

    Var mıyız peki duyurmaya? Hangimizin yüreği onca yüksek perdeden anlatmaya dayanıyor ki, ki suçlayalım karşı yürekleri sağır olmakla? Kedi pisliğini örter gibi konuşuyoruz Metin…, kimse kimseye açık vermek istemiyor aslında…, kimse kendine yüklenemiyor daha da aslında. Budur ama şimdilerin gerçeği, sanki döküyormuşuz gibi yapıp ortaya içimizi içlerimizi, kapılarımız kapalı kim kime dum duma.

Bir Cevap Yazın

