MELİSA, Bİ DAHA HIRSIZLIK YAPMA E Mİ CANIMCIM?

şu adrese giderseniz göreceksiniz. ben de mutfakta gördüm zaten. kimmiş bu bakayım dedim. bir genç kızcağız. öğrenciymiş doğruysa. yaptığının en hafif deyişle ayıp olduğunun farkında mı bilmem. (şu yazımı yürütmüş.) farkındaysa da kötü, değilse de. duyuyordum böyle şeyleri de başıma da geldi sonunda.

ben ne yapayım şimdi? hadi bakalım… melisa, bak cicikom, emanet aletle duvar delinmez bebek. yapma böyle, yol yakınken vazgeç. e mi cancişim?

16 Yanıt to “MELİSA, Bİ DAHA HIRSIZLIK YAPMA E Mİ CANIMCIM?”

  1. No More Virgilius Says:

    Sizinki de bir şey mi efendim? Geçenlerde bana bir mail geldi, “her şeyin yalan, iyi bir psikolog lazım sana” diye. Tanımadığım biri, cevap yazdım, bütün blogu okudun mu diye. Evet diye yanıt geldi karşıdan. Sonraki yazışlarımızda mesele anlaşıldı. Meğer, İTÜ sözlük’te Virgillius namımda biri carmış, (hala var) o kişiyle yazışıyormuş, eleman benim yazılarımı olduğu gibi kopyalayıp buna göndermiş. Bu kadın da benim blogu keşfedip baştan sona okumuş, aldatıldığının farkına varıp deliye dönmüş. Benim Virgillius olmadığımı, Virgilius olduğumu ona gayet ikna edici bir tarzda anlattım. Mahcup oldu, özür diledi.
    Kısacası, sizin yazınız çalınmış, herif benim silüetimi gaspetmiş 🙂

    Not: Ne mi yaptım? Hiç. Egom şişti o kadar :))))

  2. ekmekcikiz Says:

    Geçmiş olsun, Metin Beyciğim!
    Bazı insanlar, hayran oldukları ifade tarzına ulaşmak için emek, gayret sarfetmek yerine, hoop kolayca çırpmayı tercih ediyorlar ya, nereye kadar gidecekler ki?
    Çok üstelerseniz, üste çıkmaya bile çalışabilir ki, geçmişte örneklerini gördük.
    Aldırmayın!

  3. metin Says:

    Virgilius azizim, size de geçmiş olsun. Valla çok komikmiş durum ne yalan söyleyeyim! O herif sonra ne yaptı acaba, merak etmedim değil yani!

  4. metin Says:

    Ekmekçikız Hanımcığım, valla zaten bambaşka nedenlerle sinirlerim tepemde iken bana bi de öyle numaralar yapmaya filan kalkışırsa o genç hanım hakkında hiç de hayırlı olmaz yani! Hayır o değil de, madem yazıyı olduğu gibi hüpletiyorsun, ulan bari başlığını değiştirme kafana göre eşşoğleşşek. Yazının da bir namusu, haysiyeti var.

  5. guguk kuşu Says:

    Sevgili Metin Bey, hemen linki tıkladım. Bahsedişinizden onlu yaşlarda olabileceğini sandığım bayanın otuzlara merdiven dayadığını gördüm, 2007 den beri blogger olduğunu gördüm…..çok ayıpladım, siz gerçekten ona çok nazik davranmışsınız. yazık 2007 den beri 1 tane izleyicisinin olması. elbette bizler de izleyici toplamak için başlamadık bu işe ama bir şekilde hergün yan gözle kontrol ettik kumanda panelini:D
    Bazen öyle inanılmaz güzellikte, zekada cümleler okuyorum ki bloglarda ve içimden: vayyyy be, bravo, işte budur, bu bu kadar güzel ve öz anlatılabilir, afferim, diyor saygıyla eyiliyorum önünde. Ne garip insanların kendilerini kandırabilmeleri, bazenn yapmak istedim biliyormusunuz ben de bunu, bi kerecik kendimi kandırmak istedim. Olmadı, olamadı. Hep düşünmüşümdür acaba kendimi, tartaklamakla, yargılamakla mı geçirdim bu neredeyse 40 yılı?? ama olsun.
    size değil metin bey, açıkçası kızmayın ama o kıza üzüldüm::D

  6. guguk kuşu Says:

    kıskandırıp, çaldıracak kadar çıldırtan yazılarınızı da ayrıca bi kutluyorum…

  7. guguk kuşu Says:

    he he nerdeyse, lan bi gün benim yazılarımda çalınacak kadar güzel olurmuki diyesim geldi, hatta yüreğim dedi bile:D sevgiyle kalmaya devam edin.

  8. metin Says:

    Valla ne diyeyim ki kıymetli Gugukkuşu, bu hanım umarım bir gün anlar bu şekilde bir yere varılamayacağını.

  9. neolitik hanım Says:

    aa ne acayip şey! peki bir tepki verdi mi siz durumu fark edince metin beyciğim? yemek tariflerini felan arakladıklarını duymuştum da bu ne biçim iş yahu!

  10. aydan atlayan kedi Says:

    Yazının sonuna FİN yazmış ve oradan da link vermiş sizin yazınıza Sevgili Metin Bey, farkettiniz mi diye merak ettim. Aslında kaynak göstermiş ama neden FİN yazısının üzerinden vermiş ve kaynağını açıkça belirtmemiş onu anlayamadım.

  11. aydan atlayan kedi Says:

    Döner uyurum bölümünde de sansür uygulamış ha :)) çok hoş 🙂

  12. metin Says:

    aydan atlayan kedi, teşekkür ederim uyarın için. farketmedim ben onu. farkedilecek gibi de değil, çünkü zaten kısacık bir kelime, görmek çok zor. hadi diyelim ki başkaları görür, yine de doğru bir yöntem değil. yine de KISMEN geri almam gerekiyor mu bilmem, sözlerimi. melisa geldiğinde buraya, konuşuruz bakalım…

  13. metin Says:

    bi de öyle mi yapmış? başlığı değiştirmek kesmemiş herhalde…

  14. metin Says:

    neolitik hanımcığım, henüz tık yok.

  15. metin Says:

    kapatmış… bir özürü çok görmüş.

  16. metin Says:

    hay allah, üzüldüm de şimdi. fazla mı üstüne gittim böyle? dünkü sinirime denk geldi biraz da.

Bir Cevap Yazın

