YANLIŞLIK ATLARINIZLA

bense kuş girsin diye pencereleri kapadım
pervazlardan başladım eksilmeye, girince kuşa dönmüş bir üşüyen kelime
ayaklandım masal tarlalarımın nadasıyla, zamandan orağımla
geldiniz gördünüz yendiniz
bense kış girsin diye ruhumu kapadım günışığına
beni suskunluğunuzun çürümüş krallığında ağırlamayı seçtiniz
seçiminize saygı duruşunda bulundum

bu bir yanılgı resmidir eksper emindir içmemiştir
çatlamıştır restore edilecektir geldiniz gördünüz
karar verdiniz, montaj masasından biliyordum bunu, daha öncesinde de
öyle demirden adımlarla yürüyordunuz ki kıvılcımlar
toynaklarını yakıyordu yanlışlık atlarınızın
ağırdan alma halimden memnundum susamıştım
su diye ölümlerden ölüm beğenmek verdiniz bir

beni çözmek için en kara karemden başladınız
sağım solum belli değildi yukarım aşağım
zor sorularımla başedemediniz bıraktınız
anlam izmaritleriyle kirlenmiş gözlerinizin menzili dışına
bense diş girsin diye yumuşak yerlerimi çıplattım
en dişi yıllarımı hoyrat parçanıza bıraktım
bense bir türlü ardı gelemeyen bir deli uzun mısraydım

(*) modern jazz quartet, “rise up in the morning”, blues on bach.

5 Yanıt to “YANLIŞLIK ATLARINIZLA”

  1. ekmekcikiz Says:

    Şiirlerinize seçtiğiniz müziklerin hastasıyım!
    🙂

  2. Annoya Says:

    Canımı yaktı bu şiir Metin. Ancak bilirim ki canları yakmak için yazar şairler; dikkat çektikleri kendi yanan canları olsa da, esas yakmaktır.

    Karşılığında sana canını sevindirecek bir armağanım olacak. Hiç tanımadığım yüzünün güldüğünü, bilmediğim gözlerinin parladığını görmek istiyorum.

    Bana posta adresini yazar mısın?

  3. metin Says:

    Hımmm, demek öyle Çavdar Teyze! (Ne demek istediğimi anladınız, sizi siziiii!)

  4. metin Says:

    Canım Annoya çalmış kapımı yine. Bu boktan dönemimde beni nasıl da iki kat sevindirmiş. Bir kat, kapımı çaldığı için. Bir kat da, ikinci paragrafındaki sürprizle…

    Yazdım.

  5. metin Says:

    Çok sevgili Annoya,

    Size yazacağım.

Bir Cevap Yazın

