NASIL DA…

düşünmeden, acımadan, aldırmadan
yüksek duvarlar örmüşler dört yanıma.

şimdi umarsızlık içinde oturuyorum burada,
bir düşüncem yok aklımı kemiren bu yazgıdan başka;

bir sürü işim vardı dışarda görülecek,
nasıl da anlamadım duvarlar yükseldi de?

ses soluk işitmedim çalışan işçilerden,
sezdirmeden kapadılar beni dünyanın dışına.*

(*) kavafis, “surlar”, bir başka deniz bulamazsın, çev: cevat çapan, adam yayınları, 2003.
(**) lhasa, “nié boudité”, plein du monde (bratsch). sevgili tanrıçam, sesin gene alıp götürdü beni duvarların ötesine…

6 Yanıt to “NASIL DA…”

  1. Evli Adam Says:

    bu lhasa nın hastası ettiniz beni.

  2. lucy Says:

    ahh nedir bu hüzünlü melek? acıtıyor sesi.. ve insanoğlu değil mi yaradılmışların en zalimi? en nihayetinde ”söylesem tesiri yok sussam gönül razı değil” gözün körolsun dilemma!

  3. metin Says:

    Lucy, seni bunca yıl sonra gördüğüme nasıl sevindim bilemezsin! Nereden çıkıp geldin karabatak seni! Hain teknik direktörüme de selam söyle, bulursan oni.

  4. metin Says:

    Evli Beyciğim, sevilmez mi hiç Lhasa… Tanrıçam o benim, meleğim, sevgilim…

  5. lucy Says:

    halid bey nerededir neler yapmaktadır benim için de muamma aslında, iyi olduğunu umalım öyle olsun metin abi. ben arada hanelerinize sessizce uğramayı sürdürdüm. bu arada ben evlendim eşimden ayrı bir gurbet kuşuyum şimdilik, düğünüm de yaza. birkaç ay içinde istanbul’da yaşamaya başlamak gibi bir dileğim var bakalım. sevdicek orada yaşıyor çünkü. ayy konuyla ilgisiz oldu bu yorum ama okuduktan sonra silersiniz artık.

  6. metin Says:

    Lucy, niye sileyim, ne güzel işte verdiğin haberler…

Bir Cevap Yazın

