BULMACA, SOLDAN SAĞA 1)

bu şiir kimindir, bilene gönlümden ne koparsa onu vereceğimdir sayın seyircı. şiirle birlikte müziğin de künyesini istiyorum ama. (ah be konstantin bey kardeşim, nerdesin? bi beni aldıramadın florida diyarına! bak cano hanım bile ce’eee dedi tekrar, sen halâ kayıp şahıssın.)

dans la nuit
le reflet des voiles, en soie
de l’autre côté
chantent une certaine peur
les voix des dattiers, des palmiers, des bambous.

dans la nuit
le reflet des esclaves nus qui rament.
de l’autre côté
chantent la liberté
les voix des chameaux, des éléphants, des tigres.

7 Yanıt to “BULMACA, SOLDAN SAĞA 1)”

  1. ekmekcikiz Says:

    Siz sorun böyle zor soruları, bakalım nasıl cevap bulacağız?
    Benden pes!

    Müzik harika, kim acaba? 🙂

  2. neolitik hanım Says:

    vallahi pek kazık bu soru! metin beycigim, “şiir kimindir bilen var mı” demişsiniz gerçi ama ben belki bulana da bir güzellik düşünürsünüz diye google’la internetin altını üstüne getirdim lakin bulamadım. müzik de şahane, ama onu da bilemedim. pöf!

  3. JoA Says:

    bana bu, türkçe bir şiirin çevirisi gibi geliyor nedense ama hiçbir geçerli nedenim yok böyle düşünmek için. atıyorum da denebilir yani:)

  4. metin Says:

    Devr-i saadetimizde böyle bulmacalara ne çok ilgi olurdu. Heyhat!

  5. metin Says:

    Hadi artık, şu bulmacayı da çözün biriniz. Hediyemiz çimlenecek bu gidişle, mutfaktaki patates gibi.

  6. metin Says:

    Öbür taraftan bir değerli zat, bulmacanın musiki kısmısını çözdü. Şiyir kısmısı kaldı, onu da siz çözerseniz aranızda paylaşırsınız artık. (Biriniz yaklaşmışsınız çözüme!)

  7. VOIX (SES) « soğuk yemek Says:

    […] Geliştirici: metin şurada bir bulmacamız vardı, hatırlarsanız. sayınız eskiye göre hayli azaldığı için pek de ilgi […]

Bir Cevap Yazın

