AKŞAM ŞARKISI

bazen bunlar söylenir. dinlenir mi bilmem artık.

(*) yavuz çetin, “köle”, satılık.

(**) dinlediniz mi? eh, “tuzak” muzak yoktur tabii ki, ne tuzağıymış! o bir söz sanatı olarak öyle söyleniverir.

5 Yanıt to “AKŞAM ŞARKISI”

  1. aglea Says:

    epeydir dinlenmezdim yavuz çetin. ne güzel adamdır. tabii ki dinlenir. hem de ne büyük zevkle hayranlıkla. teşekkürler.

  2. Deseo Says:

    Dinlenmez mi hiiiiç ? hemde gözyaşlarıyla anarak, özlemle dinlenir…
    çok teşekkürler.

  3. JoA Says:

    dinlenir tabii de, hem tuzak kuruyor hem köle ediyor, aman aman aman diyorum. bir önceki yazıya gidiyorum, kamçıyı görüyorum. yine aman aman aman. hepsi söz sanatı tabii. hatta belki aşkın olumlama olması bile:)

  4. metin Says:

    Aglea ve Deseo Hanımlar,

    Rica ederim. Sevindim dinlediğinize. Fırsat düştüğünde gene koyarım buraya rahmetlinin şarkılarını. Ben o şarkılarda ne çok buldum kendimi, ne çok.

  5. metin Says:

    Ecem,

    Öyle, evet.

Bir Cevap Yazın

