MUMU SÖNDÜ GECENİN

güz geldi
iki yaprak
birimiz dalda halâ

***

unutsam da olur
adını
sen varsın ya

***

ışıtıyor
sözümün kuytusunu
adının feneri

***

boşluğun
çarpıyor boşluğuma
çınnn!

***

sıfır kalır
sen çıkınca
ikimizden

***

maskeli baloda
iki çıplağız
bir de kral

***

boy attın
verimli toprağımda
güneş de güneş ha

(*) pink martini, “kikuchiyo to mohshimasu”, hang on little tomato.

3 Yanıt to “MUMU SÖNDÜ GECENİN”

  1. metin Says:

    …Bunu siz istediniz Neolitik Hanımcığım!

  2. neolitik hanım Says:

    eyvallah metin beyciğim, yine şahane olmuşlar. üniversitede bir haiku denemesi yazmıştım çok sıkıcı bir derste, sonbahardı, pencereden görünen japon bahçesindeki sararan ağaçlar ilham vermişti. çok da begenmistim 🙂 ama sonra kaybettim o defteri, tek haiku’mu. özellikle ilkini okuyunca onu bulmuş gibi oldum. elinize sağlık.

  3. metin Says:

    E ben bu gazla artık daha da döktürürüm sevgili Neoltik Hanımcığım…

Bir Cevap Yazın

