KİRAZ BAHÇESİNDE CHOPIN

adam yürüdü
yoktu yol
bilmiyordu bunu

***

açtı çiçekleri gözlerimin
aldanıp, gider gibi
yapan kışa

***

bir hayaletin
gölgesi
gölgenin gölgesi

***

kelimelerimi yabanotları
bürümüş
yağla ruhunun orağını

***

üstüm başım
yokluğunun kiri
suları kesik şehrin

***

çıtırtısı ateşin
çorbası kaynıyor
şiirimin

***

denizin yatağına
uzanmış ay
ah kıskanç rüzgar!

5 Yanıt to “KİRAZ BAHÇESİNDE CHOPIN”

  1. neolitik hanım Says:

    haiku! bayılırım, pek güzel olmuş metin beyciğim, elinize sağlık. bahar size ilham veriyor olmalı, devamını bekliyoruz.

  2. metin Says:

    Neolitik Hanımcığım,

    “Sizi burada görmek ne hoş” diye klişe klişe konuşacam şimdi ama n’apayım, sizi burada görmek ne hoş!

    Eh, zaman zaman birşeyler yumurtluyorum burada, görüldüğü üzere. Ama artık eski tadı yok buraların, üj bej kişi dışında kimseler dönüp de bakmıyor bile. Gerçi benim de okunurluk diye bi derdim yok ya, neyse. Dostlar sağolsun deyip tatlıya bağlayalım!

    Ama siz hep gelin yahu. Böyle diyebileceğim insanlardan birisiniz biliyorsunuz.

  3. neolitik hanım Says:

    olsun metin beyciğim, “üj bej kisi” de iyidir 🙂 hem bence sandığınızdan daha fazla gelen giden oluyordur bakmayın siz ses çıkarmadıklarına. ben hep uğruyorum aslında buralara da sessiz sessiz takılıp gidiyorum. bundan sonra daha sık ses vereyim.

  4. metin Says:

    Sevgili Neolitik Hanım,

    Kantiteye değil kaliteye bakıyorum elbet ama zaten ikisinin arasında tercih yapmak durumunda kalmadım ki buralarda. Öbür türlü olsaydı, az olsun öz olsun der geçerdim. Sevdiğim insanlar ses etmez olunca bi burukluk olmuyor değil işte. Aslına bakılırsa beş yıl az bi zaman değil, hayat insanları oradan oraya savuruyor. Bi de sosyal medya işlevsel olarak çeşitlenince bloglar meselâ bundan çok etkilendi.

    Neyse, ben de size uğruyor ama çıt çıkarmadan sıvışıyorum deyip günah çıkarayım.

  5. metin Says:

    …Yoksa meselâ şu benim önceki bi yazımda sözünü ettiğim minik bamyaların tadına bakmış olmalısınız İç Anadolu seferinizde diye laf atardım sizin malikânede…

Bir Cevap Yazın

