SADE: İSMİYLE MÜSEMMA

“bendeniz ‘kadın gibi kadın’ tamlamasının altını zekâ, zarafet, özveri, sorumluluk ve daha pek çok olumlu sıfatla dolduruyorum, sizleri bilemem.” diyor eray aytimur, radikal’deki köşesinde. ben de ditto diyorum. “aşk dışında bir şeyin askeri olmaya değmeyen şu hayatta” (eray’ın sözü gene) zarif, gururlu, sade, zeki bir kadının aşkı manâlandırmasının cd suretine bürünmüş halini dinlemek isterseniz “soldiers of love” albümünü eliniz mahkum alacaksınız. eray “sade keşke ablam olsaydı” demiş, ben bu cümlenin bir kelimesini değiştirerek tekrarlayayım.

şimdi şurayı okur musunuz lütfen, müziği dinlerken.

(*) müzikler, sırasıyla: sade, “the safest place”, “the moon and the sky”, “long hard road”, soldier of love.

Sade, keşke ablam olsaydı...

4 Yanıt to “SADE: İSMİYLE MÜSEMMA”

  1. metin Says:

    Albüm tümüyle çok güzel, buraya “Bring Me Home”u da koyacaktım da sonra vazgeçtim, zaten tümü 10 parça. Satın alıp dinleyin lütfen.

  2. ekmekcikiz Says:

    Bir de Soldier of Fortune vardı, di mi?

    Şarkılar çok güzelmiş, mersi.

  3. Talisman Says:

    Direk Marki De Sade ı düşündüm, içim kötü benim 🙂

  4. metin Says:

    Abarii, hiç aklıma gelmemişti valla. Sizi siziiiiii!

Bir Cevap Yazın

