PARANTEZ İÇİ

– bu dünyaya seni bulmaya geldim
bir merdiven oldum kendimden indim*

(*) haydar ergülen.
(**) müzik: reshid behbudov, “bahar sensiz”.

4 Yanıt to “PARANTEZ İÇİ”

  1. JoA Says:

    ne kadar sarsıcı bir şarkı/türkü bu! müthiş!

  2. Evli Adam Says:

    metin bey,
    sizin son zamanlardaki hallerinize bakıp “acaba” diyorum kendi kendime arada. bahar mıdır, başka şey midir. ciğerimi deldiniz gece vakti.

  3. metin Says:

    Bu türküler böyle oluyor sevgili ecem.

  4. metin Says:

    Evli Beyciğim,

    Zekâma başvurarak cevap vereyim dedim sorunuza ama maalesef çapı yetmedi!

Bir Cevap Yazın

