HAFİF ABİ ALIR SAZI VE

…der ki:

– çemberi ziqeyim. hiç olmasaydı daha iyi olmaz mıydı? dışıymış, içiymiş.

kusura bakmayın. hafif abi bu. der mi der.

üzerinize afiyet.

ama yalan mı ha, yalan mı, sorarım size. çembermiş…

9 Yanıt to “HAFİF ABİ ALIR SAZI VE”

  1. JoA Says:

    gözümün nuru metin bey, izninizle hafif abi’ye iki çift lafım var:

    yalannn söylüyorsun, yalannnnnnnngggg! çemberi kim çizdi sorarım size hafif abi. kendiniz değil mi? daraltıverin efendim. ya da genişletin. zor olmasına zor da, çembere zulme ne gerek var?

    ya da ben konuyu anlamadan zırvaladım. artık hangisi daha münasip geliyorsa size.

    çembere neden laf edilsin istemem:
    http://bendedimoldu.wordpress.com/2008/12/13/eskilerden-4/
    http://bendedimoldu.wordpress.com/2009/01/06/yorunge/
    http://bendedimoldu.wordpress.com/2009/09/11/dinozor-cember-zincir/

  2. Talisman Says:

    Çemberi ben de zikiyim. Hatta getirin dikdörtgenler prizmasını, silindiri, efenime söyliyim koniyi, hatta yamuğu, hepsini zikiyim.
    Şartları zorluyum, olmayan ekipmanımla zikiyim.
    Getiriin, dünyanın bütün çemberlerini diyorum…

    (Aha delirdii.., Çok çalışıyo ondandır..)

  3. guguk kuşu Says:

    Sanki bugün bu yazı benim için yazılmış. Dün o çemberin ne kadar anlamsız olduğunu daha bir net anladım çünkü. sevgili joanın dediği gibi kendi çizdiğimiz çemberlerlerle hayatımızı sınırlandırıyoruz. Eğer bu bir grupsa, yani çemberi şaapiim grubu gibi, beni de alın lütfen. yıllarca emek verip bir doçentlik dosyası oluşturdum 1 yıldır sonucunu bekliyorum nerdeyse, 33 haftalık hamileyim, dosyanın sonucunu bilmeden sürünerek ders çalışıyorum aylardır. ve sonuç olumsuz. neye, kime göre, yökün kriterlerini fazlasıyla sağlamışım ama paşalar beğenmedi, kednilerinin de ne halt olduğunu biliyoruz. Oh be anasını satayım doğumuma neredeyse bir ay kaldı, ders çalışma dedim kalmadı sözlü sınava girmeyeceğim için. onlara göre dosyası geçecek kadar parlak yada zeki yada çalışkan bir akademisyen olmayabilirim amaaa:
    bu boktan çember için canımı sıkmayacak kadar bilgeyim. Bütün çemberleri ben de şaapıiiim.:D

  4. JoA Says:

    talisciim, noooluya dünyanın bütün çemberleri filan. benim çembere dokunma, bozuşuruz. ekipman da bulurum haberin olsun 😛

    gugukcum, hayırlısı olsun. bebeğin keyfini çıkar sen:)

    metin beyciğim, benim çember de güme gidecek neredeyse. şu hafif abi’ye bir şey deyiniz rica ediciiiim.

  5. metin Says:

    Ecem JoA,

    Hafif Abi’ye ilettim. Cevabıdır:

    “Çember çeviren ben miymişim? Allah Allah, peki benim niye bundan haberim yok? Çemberin çevresi iki tahtakurusu ya da iki pire ise haykırma, höykürme hakkım doğar: Ha iki tahtakurusu, ha oniki pire, ne farkeder? Sözün tam burasında ‘Ne Farkeder’ isimli şarkı devreye girer.”

    Arz ve hürmet ederim.

  6. metin Says:

    Hafif Abi’nin “canım Talisman Aplam”ı,

    Delirelim efenim, delirelim. Delirmekte fayda mülahaza etmekteyim. Delirmezsek işte böyle Hafif Abi gibi dümdüz gidemeyiz, dere tepe aşamayız, çemberin çevresiydi, yarıçapıydı döner dururuz, döndürülür dururuz.

    El artırıyorum: Küp, kesik koni, sekizgen (Hafif Abi burada olsaydı bunun ikinci harfini değiştiriverirdi kaşla göz arasında), paralelkenar ve dîger arkadaşlar için de sin ve kaf harfleriyle münasip bir operasyona niyet edebilir ve hatta niyet etmekle kalmayabiliriz efenim.

    Lütfen sık geliniz, hatırımı kırmayınız.

  7. JoA Says:

    gözümün nuru metin bey, estağfurullah, arz ve hürmet bizden. hafif abi’ye bir cevabım yok. cevap verecek halim yok çünkü. bahsettiği şarkı sefarad’ınkiyse selam ederim sadece.

  8. metin Says:

    Kıymetli Guguk Kuşu,

    Tevafuk mu derler ne derler, işte ondan.

    Takmayınız efenim, siz kendinizin ve bebeğinizin sağlığına dikkat ediniz. Devran ne gösterir bilinmez.

  9. metin Says:

    Evet efenim, grubun adı bir türlü aklıma gelmediydi, Google amcaya başvurmaya da üşendim açıkçası. İsabet buyurdunuz.

Bir Cevap Yazın

