010210

4 Yanıt to “010210”

  1. metin Says:

    date => tarih
    history => tarih

  2. metin Says:

    Türkçenin bir bildiği mi var acaba?

  3. ekmekcikiz Says:

    Büroda öğlen vaktiydi, birşey yazıyordum ki, ilginç rakam dizilişi dikkatimi çekti. Kısa bir şey yazdım, sonra yayınlamadan çıktım.
    Şimdi dönünce bir de baktım ki, siz yazmışsınız bile. Ben de eksik kalmayayım dedim.
    http://ekmekcikiz.blogspot.com/2010/02/01022010.html

  4. seyyarat Says:

    date=tarih
    date=randevu

    İngilizce’nin bir bildiği olabilir mi?

Bir Cevap Yazın

