BAVUL, KAR, HARULA

“bazen gerçeği böyle dümdüz bir ifadeyle dile getirmek en iyisi: kar yağıyor.”

harula dinleyelim şimdi:

5 Yanıt to “BAVUL, KAR, HARULA”

  1. metin Says:

    Tırnak içindeki cümleyi başka bir yere yazmıştım demin.

  2. kayacanoya Says:

    Şöyle ifade ediiiim. Karda kafes vaziyeti… Düşmez kalkmaz bir allah, düşmek bana göre değil(miş). Maazallah durumu zaten su götürmez bedbaht popo tekrar türk filmi çevirmesin. Araştırmalarımı derinleştirdim ev halleri uzayınca, ekmek nasıl yapılacak, Metin’e vasıl olma durumları ne olacak? Senede bir gün kabul görüyorum diğer zamanlarda mapusane duvarı mübarek sayt… Çok uğraştım ama şİmdi geldim burdayım. N’aapiiim? Masa üstü yapiiiim bari. Yaptııım. Artıkım davetli davetsiz antre yapabilirim.
    Tırnak içinde KaR lapa bizim burada da. Sana yazdım.

  3. metin Says:

    Sevgili Annoya gelmiş… Ama ben tam anlamamış, Annoya karda düşüp canı mı acımış? Eğer öyle olmuşsa çok çok geçmiş olsun. Bu arada da, kürkünü kabartıp kar seyreden Cancan’a selam olsun!

  4. annoya Says:

    Metin’ciğim, kendimi şöööle ifade ediiim (Allahım bu konuşma halleri nedir? Şöyle söyliiim, şöyle anlatiiiim… Çıldırtıyor beni.)
    Ezcümle düşmem yasak, rağmen iki üç kere denedim. Uf oluyorum fena halde, daha da beter olmamalıyım şeklinde düşünüp (!) karda çıkmadım.
    Seni ziyaret etmeyi kolaylaştırıcı bir önlem aldım bu arada. Masaüstü yaptım.

  5. metin Says:

    Sabah sürprizi: Sevgili Annoya bahçe kapımızı çalmış… Hava güzelleşti, karlar eridi, ama bu İstanbul’un havası kalleştir bilirsiniz. Dikkat etmek şart. Düşüp bir yerimizi kırmak hiç iyi bir fikir değil valla. Aman dikkat edin, siz bizim biricik Annoya’mızsınız. Her fırsatta söylediğimi yine söyleyeceğim: Siz, benim gözümde yaşam sevincinin billurlaşmış halisiniz. En ufak bir zarar gelsin istemem, bencillikse bencillik!

Bir Cevap Yazın

