DÖRT CÜMLE

bağırıyorsunuzdur. sesiniz çıkmıyordur. rüyalarda olur ya. işte ondan.

(*) mor karbasi, “la galana i la mar” (“the beauty and the sea”), the beauty and the sea.

6 Yanıt to “DÖRT CÜMLE”

  1. ekmekcikiz Says:

    Çıkmayan sesin neye benzediğini bize anlatmaya yarayacak melodiyi bulabilmişsiniz, diye düşünüyorum.

  2. özge gürçay Says:

    Uyanmamak lazım.. Ben yine gönderdiğiniz şarkıyı çok sevdim.. Bu sakızlı kahve olayını muhakkak yapmamız gerek hafif abi..

  3. JoA Says:

    gözümün nuru metin bey, hayat bir kabus olabiliyor bazen. ama sesiniz buraya ulaşıyor. siz istediğinizde…

    şarkı olağanüstü.

  4. tavsan Says:

    Ben duyuyorum ve fakat her daim sesli yanit veremiyorum. Siz kimse duymuyor zannetmeyin; hem gerektiginde yardiminiza da kosan cikar buradan, burasi bambaska bir dunya; ben olmasam bir baskasi olur, bir baskasi olmasa ben olurum. Ses titrestire titrestire gider ama kaybolmaz burada merak etmeyin.

  5. metin Says:

    Kıymetli Ekmekçikız Hanım,

    Öyle düşündüğünüze göre başarılı olmuşum demek ki.

    Sevgili Özge Hanım,

    Evet, belki de uyanmamak suretiyle durumu kurtarabiliriz. Ve evet, sakızlı kahve iyi gelecek.

    Ecem JoA,

    Hayat kâbus, şarkı güzel, ben berbat. Sesim bir çıkabilse, bir çıkabilse…

    Tavşan Hanımcığım,

    Siz nadiren uğrasanız bile bir kulağınızın burada olduğunu vallahi biliyorum ve bu bana mutluluk veriyor, inanın. Şifalı sözleriniz için nasıl teşekkür etsem bilmiyorum.

  6. Evli Adam Says:

    harika. harika. harika.

Bir Cevap Yazın

