KARŞI APARTMAN, APHRODITE’S CHILD, DİZ BOYU KAR

jazzettacı bugün de çalıyor kapınızı hanım!

mac’imin ekranı ancak iki parça halinde jpeg yapmama izin verdi bu kez jazzettacığımı. yazının altındaki bilgi şeridine baktığınızda “108 yorum” ibaresini göreceksiniz. daha o ne ki, yorum sayısının 300’ü aştığı epey olmuştur. yorumlar da yorumdu ha, oku oku bitiremezdiniz, herbirinden ayrı birer yazı çıkardı neredeyse. şimdi nerdeee o güzel günler!

kolayını bulduk anasını satayım. çaktırmayın, idare edin bir süre. nasılsa musikisiz bırakmıyorum sizi di mi ama.

(*) demis roussos, “spring, summer, winter and fall”, golden years. demis roussos beni geç-çocukluk yıllarıma götürür. aphrodite’s child grubunun iki ünlü üyesinden biridir -diğeri vangelis. eskiden böyle imkanlar mı vardı, yabancı müzik dergilerinin bir iki sayısı kazara eline geçti mi bayram eder, içinden çıkan “dev” posterleri duvarına asar, mutlu mutlu bakar dururdun. posterde ızbandut gibi bir herif görünce küçük dilimi yutayazmıştım, böyle kadife bir ses öyle bir gövdeden nasıl çıkar diye. diz boyu kar yağan o eski günlerde bata çıka demis roussos longplay’lerini almaya koşturmuşluğum vardır heyecanla. en sevdiğim iki parçasından biridir bu.


7 Yanıt to “KARŞI APARTMAN, APHRODITE’S CHILD, DİZ BOYU KAR”

  1. metin Says:

    İkinci jpeg’i açmayı unutmayın, ilkini açıp okuduysanız kuzucuklarım.

  2. serap Says:

    reader’da eskiden takip edenler için tastamam görünüyor ki 🙂

    sağ köşedeki kalabalıkta “uçurumları sevenin kanatları olmalı” diyordu ya, bazen sayfayı açıp o cümlede takılır boş boş bakardım ama yazan yazmış yahu 108 yorum amanııınn…

  3. metin Says:

    Serap Hanım,

    Valla ben öyle teknoloji özürlüyüm ki, bu Google Reader’dan da anlamıyorum. Baktım, bulamadım ben öyle dediğiniz gibi.

  4. Evli Adam Says:

    ne zaman açıyorsunuz metin bey?

  5. metin Says:

    Valla bazı koşullar ne zaman elverirse diyeyim. İmkan olursa belki Jazzetta’nın yaşdönümünde.

  6. serap Says:

    geç bir cevap olacak bu, kusura bakmayın internetle ve haliyle teknolojiyle aramız bozuk bu ara :\

    reader’ın benim kaçak yazılarıma elveren özelliğini seviyorum, yazılıp silinmeden öylece ortadan kaldırılmış yazıları yarım kalmış hisler gibi saklama özelliği var bu zımbırtının, yani bi hafızaya aldığı blogu bir daha unutmuyor, jazetta benim readerımın ilk üyelerindendir, geri döner ümidiyle de hiç silmedim ama silseydim de anlatacağım şekilde yazıyı bulmama olanak sağlardı.

    şimdi, reader’ın üst kısmında bir arama çubuğu var ona öncelikle anahtar kelimeyi yazıyorsunuz yazının başlığını kullanmak iyi oluyor bunun için, içindeki cümlelerden sonuca ulaşılmayabiliyor çünkü, bloga üyeliğiniz varsa çubuğun hemen yan tarafından tüm bloglarda değil de özellikle onda aratabilirsiniz işiniz kolaylaşır, hatta benden bir yöntem daha kapanmış ama zamanında çok hit almış yazılar için; google anasayfasında aratın önizlemeden bakın, blog silinmiş bile olsa sayfayı önbellekten görüp yazıyı okuma ihtimaliniz oluyor.

    tabi bunlar benim orayı burayı kurcalayıp keşfettiğim yöntemler bunların ince işleri çoktur daha ama o kadar da meraklı değilim galiba sayılmam…

    jazettayı açmanıza sevindim 🙂

  7. metin Says:

    Serap Hanım,

    Teşekkür ederim kapsamlı açıklamanız için. Valla ben Reader’dan birşey anlamamaya halâ devam ediyorum! Bakalım ne zaman çözebileceğim onu…

    Jazzetta’yı şimdilik kısa bir süreliğine açtım.

    Saygılar.

Bir Cevap Yazın

