TAM ZAMANINDA BİR MEKTUP -YA DA: VAYKARE

beyim,

demek ki 15 günlük tatil işe yaramayabiliyormuş. höykürmekler de, yalanlara kapılmak da, link sansürleri de, boş kaleye hakaretler de, bin yıllık törenler de…

ikimize de geçmiş olsun. sana başka türlü, bana başka türlü geçti ya neyse artık.

imza: bir oğuz atay kahramanı.

3 Yanıt to “TAM ZAMANINDA BİR MEKTUP -YA DA: VAYKARE”

  1. metin Says:

    Uzaklarda “düşman” aramıştınız boşuna, beyim.

  2. metin Says:

    30 Ağustos 2007’den bir cümle almıştım şimdi buraya. Vazgeçtim beyim. Bir laf vardır, yazmayayım şimdi.

  3. metin Says:

    …Ve bakın beyim, ben halâ nezaketimi koruyor ve isim misim vermiyorum. O rezillikler vuku bulurken buraları şimdikinden misliyle fazla insan okuyordu.

Bir Cevap Yazın

