ELVEDA SEVGİLİ KRALİÇEM. BİR GÜN BULUŞURUZ.

kraliçem ölmüş.

ölmüş. ölüvermiş.

çok değersizim. çok eksiğim artık.

bunu neden yapmış? nasıl yapmış?

11 Yanıt to “ELVEDA SEVGİLİ KRALİÇEM. BİR GÜN BULUŞURUZ.”

  1. ekmekcikiz Says:

    Neden?
    Öfff!
    Anlamsız, adeta.:(((

  2. aglea Says:

    nasıl!!! gerçek mi bu?

  3. özge Says:

    Bu şarkıyı nereden bulabiliriz acaba?

  4. aglea Says:

    sevgili hafif abi. onu sizin sayenizde tanışmıştım ben. hatta ona dair tüm arşivim sizin armağanınızdı…

    çok üzgünüm…

  5. metin Says:

    http://theadolescent.blogspot.com/2010/01/lhasa-de-sela-1972-2010.html?showComment=1262695273292_AIe9_BFa6oBnKmy2d3NlzoK-2KqFGr_v8CoxLrp1Fy7U2wvmI-iQVbjfFGwgCtGDv77XA0r59Wxlwtw1I_zMiGj9NLETZx42c3Rq6_QYHkEfN-sDiCXSfoUnGp02OtFCjK0SVcefWPMnx1PjpOfc2BIyZChRfirfFID-tPieXkTMqaHIls_n26to85PGeJDjHA9VJghwnFOJIzKlZBrGWZm18Eqo9YGhyYG-PnzOMFi5sFLFwp3geTM#c3491240617001863329

  6. aglea Says:

    “tanımıştım” olacaktı.

  7. metin Says:

    Bloğun birçok yerinde sesi var kraliçemin. Meselâ şurada da.

  8. metin Says:

    Şurada ve şurada da tanrıçamın sesi var. Başka yazılarda da vardır, bulamadım şimdi.

  9. Bir kadın Says:

    Yıllar önce tanışmıştım onunla. Plaktan çıkarmış gibi gelen eski, güzel sesiyle… Çok üzüldüm. İnanamıyorum gittiğine. Kliplerinde salınırkenki o zarif hali ile hatırlayacağım onu hep.

  10. metin Says:

    Hoşgeldiniz. Ben tanışamadım. Ama öyle iyi tanıyordum ki.

  11. Ebru Says:

    Ben de Aglea nın blogundan öğrendim. Ölümün yakışmadığı insanlardan olmuş.

Bir Cevap Yazın

