ÖNCEKİ SON ÇIKIŞ

bir şiir nedir, çakıldır bazen
görmeden geçilip umursamayan bunu
hadi hep birlikte birbirimizden habersiz
bırakalım kendimizi yitmeye üstümüzden
aferin desin bir çakıl-şiir, bir şiir-çakıl
aferin, bulmaya yaklaştınız

bu ölüler ne de anlamsız, kaygısız
eh, anlam varsa yeterince uzunluk
varsa kaygı fazla fazla uzaklık
halbuki bir şiir nedir, gelmemiştir ne iyi
ne pranga ne zincir ne ağırlık
aferin, ölmeye dokunacaktınız

bir şiir kelimelerle mi sanırsınız
hah, paslı yanılgı işte
öylesine kış ağustosu niye
olmasa mıydı gözalıcı aldanış
kerameti boşluktan alıp geçmek boşluğu
kararması üzümün, bakışın güneşiyle

siz, vah, bildiğimden de insansınız

(*) bach, 1 no.lu trio sonat.

3 Yanıt to “ÖNCEKİ SON ÇIKIŞ”

  1. özge Says:

    ilk önce çalışmadı müzik üzüldüm sonra sayfayı yeniledim ve müzik eşliğinde okudum çakır- şiir’i, şiir – çalkır’ı.
    çok güzel..

  2. JoA Says:

    gözümün nuru metin bey, kelimesiz şiire mi geçtiniz? biz faniler sizi nasıl duyacağız?

  3. metin Says:

    Muhterem kariin,

    Çok istediğim halde, yorumlara ne burada ne HA’de cevap verebiliyorum günlerdir*. Başımı kaşıyacak vaktim yok valla. Milpardon der, tez vakitte herkese tek tek cevaplar yağdıracağımı muştular, bu vesileyle yeni yılın herkes için gerçekten “yeni” bir yıl olmasını dilerim.

    (*) Laf olsun diye laf üretmeyi sevmediğim için, yarım yamalak geçiştirmekten hoşlanmıyorum ben.

Bir Cevap Yazın

