HA IN TW (1-25)

efenim bugün hafif abi misafirimiz. hem de taa tw mahallesinden oflaya puflaya geldi buralara kadar. 25’lik demetler halinde cıvıltılarını dinleyeceğiz abimizin bundan böyle. fekat cıvıltı deyince sarı kanarya filan gelmesin aklınıza sakın ola ki. ağzınıza biber sürerim valla. (cıvıltı demeti? biraz tuhaf bi tabir oldu ama idare ediverin artık.) şuradan bi de müzik koyalım, abus çehreli havaya inat.

(*) müzik: jethro tull, “locomotive breath”, aqualung.

***

bir kilo demir mi daha ağırdır, bir kilo orhan pamuk mu?

***

divan-ı arp’te yargılanan sanatçı şirin pancaroğlu, ömürboyu john parry’nin re majör arp sonatını icraya mahkum edildi.

***

milli eğitim olmadıysa milsiz eğitim verelim.

***

mutlakta biri var!

***

her zanlı bir gün ölümü tadacaktır.

***

gözüm gözüne baka baka kararır.

***

sakla samanı, anakronikleşsin.

***

vaatleri ayarlama enstitüsü

***

quo vadisababa?

***

yazar ne yazar ne yazamaz (aziz nesin’e saygıyla)

***

kasarım: kasıntı tasarım. basarım: basılı tasarım. hasarım: tasarımcısına hasar veren tasarım. asarım: asıp kesen megalokreatifin tasarımı.

***

durdurun dünyayı. bi yolcu daha geliyor, almadan gitmeyelim kerizi.

***

kiralık kalem aranıyor. (zürriyet kazatası yazıişleri)

***

ittirhat ve terakki.

***

ha reklam, ha reglam…

***

sizin izafiyet teoriniz varsa bizim de hizafiyet teorimiz var!

***

sen çar, ben naçar.

***

çarlar da sı-çar.

***

bi çar bi çara “çar çar ne konuşuyon!” demiş.

***

sevdim ben bu cıvıtter’ı lan.

***

avratar.

***

ya hayat seni yaşıyorsa?

***

geldim, gördüm, bi bok yokmuş.

***

tehlikeli koyunlar (oğuz atay yazmadı)

***

iyi solculuklar!

15 Yanıt to “HA IN TW (1-25)”

  1. No More Virgiliıus Says:

    Saint Neymiş’e saygılarını sunmuşsun ana Henryk Sienkiewicz’ın hatırı kalmış 🙂

  2. metin Says:

    Hah haaaa… Çok güzel!

    (Sevgili Virgilius Bey, ne olur ama ne olur şu fazla “ı”yı atalım, nütfen, ıstırap çekiyorum.)

  3. ekmekcikiz Says:

    Yahu! Burada yazdığınızı şimdi gördüm.
    O melun notlamaları siliyorum hemen!

  4. ekmekcikiz Says:

    Cevap veriyorum:
    Bir kilo “pamuk” ağırdır!

  5. metin Says:

    Siz ilk yorumu oradan silince benimkiler de anlamsızlaşmış. Neyse, ben de ötekileri buraya getireyim o halde:

    ama çavdar teyzem, pamuktan pamuğa da fark var. meselâ osman da pamuk! – hafif abi (düzenle | sil)

    osman kanlı pamuk, orhan’sa kar’lı pamuk. – hafif abi (düzenle | sil)

  6. metin Says:

    Özge Hanım’a çay kahve hazır edelim bu arada…

  7. ekmekcikiz Says:

    Hayır, bi şey değil de, o kadar atıp tuttum ki fifi aleyhine. O yorumları orada bırakmak uygun değildi, o bakımdan.
    Yoksa sizin notların anlamsızlaştırılması amacı güdülmemişti efe’em!

  8. özge Says:

    kahve için geldim =)

  9. metin Says:

    Efenim, hoşgeldiniz. Türk kahvesi sanırım? Ben yılda birkaç kez sadesini içerim, geri kalan zamanlarda az şekerli olacak. Sizinkisi nasıl olsun? Ayrıca müessese müdürümüz fal da bakar, kırk yılın başında tarot da…

  10. özge Says:

    Çok teşekkür ederim 🙂 Sade olsun lütfen, ama az şekerli de içebiliyorum zahmet olmasın o yüzden 🙂 Sakızlı kahve denediniz mi bu arada? Harika bir şey. Bir ara bize de beklerim sizi, sakızlı kahve ikram ederim=))) Fal bakamam yalnız. Bu arada tarot oooo çok sevinirim, çok teşekkür ederim 🙂

  11. özge Says:

    Aman tanrım bu smiley’lar çok rahatsız edici, bir daha gülmeyeceğim! =)

  12. metin Says:

    Kapınızı sakızlı kahve için çalacağım en kısa zamanda efenim. Aslında sessiz sedasız uğradımdı. Fala gelince… benim fal kesinlikle tutar.

  13. metin Says:

    Yok yok, ben o sırıtkan beylerden rahatsız olmam, sakıncası yok efenim.

  14. metin Says:

    Hafif Abi’nin sevgili Çavdar Teyze’si,

    Yav ben de o kadar atıp tuttum ama yine de ff’den kurtaramıyorum yakamı. Olcek o kadar.

    Ayva tatlısının kıyısından köşesinden isterim bu arada!

  15. ekmekcikiz Says:

    Bi de şu güzelimiş, valla!
    “gözüm gözüne baka baka kararır.”

    Ayva tatlısı mı?
    Hımmm! Bitti desem? Fekat yeniden yapacağımdır! Müşkülpesentlik etmezseniz, tadabilirsiniz.
    Ha, bir de Simon’un annesinden ayva tatlısının en püf noktasına dair bilgi bekliyorum. Bakalım, ne olur?

Bir Cevap Yazın

