SIFIRALTI

görüyorum. ama yok. yok işte. görmem yetmiyor.

ve ben 16 kasım 2013’te öleceğim.

biliyorum.

hadi gülelim. hadi gülelim. hadi gülelim.

94 Yanıt to “SIFIRALTI”

  1. metin Says:

    Hadi seyircı. Gülsenize! Hadi ama, olmuyor!

  2. ekmekcikiz Says:

    Ben, “ne oluyoruz?” demeye gelmiştim, ilk taşı atacağım galiba diyerek, siz birinç olmuşsunuz, şahsen.
    Gülemiycem valla, ürperdim.

  3. metin Says:

    Zincirlikuyu’dan geçin efenim, ürperecekseniz şayet. Ne diyor? “Herkes bir gün ölümü tadacaktır.” Kızıyor millet o yazıya, ben kızmıyorum, hatta doğru bile buluyorum. Amma velâkin bu mekanda ürpermek? I’ıh, ürpermeyin, gülün gitsin. 17 Kasım 2013’te ürperirsiniz ille de ürperecekseniz yav.

  4. metin Says:

    Hem Marduk’u da atlatmış olacağım!

  5. ekmekcikiz Says:

    Aman, o yazıyı bliyorum. Ürpermem, aksine gülümserim.
    Fekat nedir bu 17 Kasım’dır filan falan? Hoppalaaa, diyeyim.

  6. metin Says:

    Heh heh! Bana güvenin! Biliyorum.

  7. metin Says:

    17 Kasım değil, 16 Kasım. 17’sinde isteyen okurcukların ürperme günü. Pilavlı!

  8. ekmekcikiz Says:

    Yahu, bu dünyayı dürtükleyip duranların gıcıklıklarından Marduk mu ne karın ağrısıysa…
    Evet, herşey olabilir, dünyanın altı üstüne gelebilir, hatta paaat diye patlayabilir de, karnı şişip. İyi ya, ne yapabiliriz? Korkmaycam işte!

  9. ekmekcikiz Says:

    Metin Beyyyy! Kızıyorum, ama…

  10. ekmekcikiz Says:

    Helvayı da ben kavurayım, pilav sizdense..

  11. metin Says:

    Korkmayın yahu, korkacak ne varmış. Allah Allah! Gülelim, işimize bakalım, Marduk’un da canı cehenneme. Hem ben onun bile üzerinden atlıyorum, bir yıl daha idare ediyorum.

    16 Kasım 2013’ten önce okurcuklarla bir maskeli balo tertiplemek istiyorum. Palyaço kılığında olacağım, hepiniz tanıyacaksınız o son derece klasik kıyafetten beni. Hadi bakalım.

  12. metin Says:

    Helva yok. Pilav var.

  13. metin Says:

    Şurada azıcık eğleniyoruz, niye kızıyonuz yav.

  14. metin Says:

    Bunlar güzel şeyler.

  15. metin Says:

    Hem bakın müzik de ne güzel.

  16. ekmekcikiz Says:

    Haa, şimdi anladım.
    Tamam, olabilir.
    Kılığı siz seçin tabii ki, nasıl isterseniz.

  17. metin Says:

    Herkesin kılığı kendine. Ben palyaçoyum.

  18. metin Says:

    Partiyi kaçırıyorlar diğer okurcuklar. Yazık!

  19. ekmekcikiz Says:

    Aa, arada makineli tüfenk gibi yağmış cevaplarınız. Sizden geriye düşmüşüm, o nedenle biraz şey olmuşum. Neyse işte, şey?…
    Pekala, gülelim o vakit! 🙂

  20. metin Says:

    Balo davetiyeleri de oyuncaklı olacak. Mesela bi tanesi dört tarafı bıçak gibi keskin metalden bi davetiye olacak. Alanın elleri kan revan içinde kalacak! Nhah hah haaaa!

  21. metin Says:

    Biri kısa bir videofilm şeklinde olacak. Sürpriz final!

  22. metin Says:

    Diğerlerini de sonra anlatırım.

  23. ekmekcikiz Says:

    Siz yakın zamanda V for Vandetta’yı mı gördünüz, yeniden nedir? Aalla alla, yaaw!

  24. metin Says:

    İşler dağ gibi yığıldı ajansta. Çıdıriciğim. İyisi mi ben kaçayım şimdi biraz. Teşekkür ederim efenim sabah arkadaşlığınız için. Çok hem de.

  25. metin Says:

    V for Vendetta’yı bir milyon kere seyretsem bıkmam usanmam. Ama ondan hiçbir esinlenmişliğim filan yoktir.

  26. ekmekcikiz Says:

    Merak etmeyin, partiyi kaçıranlar, sonradan festival tadında izlerler gösteriyi…

  27. metin Says:

    Hımm, olabülür. Ama iş işten geçmiş olur netekim.

  28. metin Says:

    Hele de bazı muhterem arkadaşların partiyi kaçırmasını hiç istemezdim şahsen.

  29. metin Says:

    Siz ama onur konuğum olunuz.

  30. metin Says:

    Peki demeden kaçtınız mı yoksa? Aaaaa…

  31. metin Says:

    Eğer öyleyse küstüm. Manane manane.

  32. metin Says:

    Ciddi bir yazıdan “manane manane”ye gelmek de bi maharet sanırsam. Kendime aferin diyorum, başka şey demiyorum.

  33. ekmekcikiz Says:

    Hay Allah! Kaçmadım yahu! İş bastırdı aniden.
    Onur konuğu olmak mı? Zevkle efendim. 🙂

  34. ekmekcikiz Says:

    Ciddi yazınızı “manane manane” haline getirmekteki katkılarım nedeniyle onur konuğu oldum zaten, sanırsam yaneee!

  35. metin Says:

    Bizde bastıran işler sizde bastıran işleri döver! Heh heh! Hafif Abi olsaydı burada şimdi hal-i pürmelâli için “Zıçtık ki ne zıçtık!” deyu inlerdi. Ben kibarım, demiyom öyle.

  36. metin Says:

    Fekat bu makalemizin ilk satırındaki cümleler aynı anda iki farklı bağlamda kullanılmışlardır ki bunun farkında değillerdir. Zavallı tümceler…

  37. metin Says:

    Bir bardak buz gibi soğuk su. Masa. Eli kolu sımsıkı bağlı, susuzluktan gebermek üzere olan bir adam.

  38. metin Says:

    Bu FF’in boynu altında kalsın. İnşallah. Amin.

  39. metin Says:

    Öğlen hezeyanı. Bir demet. Yasemen gibi sankim sanırsam.

  40. ekmekcikiz Says:

    İnanın, şimdi ne haltlar karıştırıp karıştırıp gelip arada size laf yetiştiryorum bilseniz, anlatsam da bilseniz, sadece onur konuğu ilan etmezdiniz beni, bir de madalya neyin bi zımbırtı bile verirdiniz. Hakkatten!

  41. metin Says:

    Veririm. Ama birinin de bana madalya vermesi gerek. Felaket bi durumdayım. Çıldırmama ramak kaldı iş yoğunluğundan.

  42. ekmekcikiz Says:

    Gelin biz işimize dönelim, bu arada öğlen namazını müteakkip, ay pardon ne demişim, öğlen yemeğini müteakkip, değerli fifi kaçkını dostlar şeref verirler bakarsınız…

  43. metin Says:

    Vermesinler, eksik kalsın. Boykot ediyom!

    Tamam, biz işimize dönelim bence de. Size iyi boğulmalar diliyorum, kendime de! Kahrolsun kapitalizm!

  44. ekmekcikiz Says:

    Üstelik sular kesik!

  45. metin Says:

    Amanin! Halime şükredeyim bari.

  46. ekmekcikiz Says:

    Yez!

  47. ekmekcikiz Says:

    Nefesim kesildi artık, tek kelimelik cevaplara düştüm.

  48. metin Says:

    Ugh!

  49. ekmekcikiz Says:

    Evet, sayın seyirciler…
    Maratonumuzun son kilometreleri, yarışmacılarımız stada girdiler, turlarına devam ediyorlar…

    Metin Bey, stadda kaç tur koşulur, maratonda?
    Tek mi?

  50. metin Says:

    Valla ben çatlamak üzereyim. Gerisini bilmiyom!

  51. metin Says:

    Ha, bu arada… Palyaço bant kaydından konuşacak.

  52. metin Says:

    Taylan Bey’den FF katkısı:

    Sabır
    “…Ölüm bana bir hırsız gibi sessiz sedasız gelmeyecek: Yıllardır çevremde dolaşıyor çünkü, işitiyorum onu; soluğunu duyuyorum. Bana karşı sabırlı davranıyor. Çünkü ona meydan okumuyorum. Onun yaklaşmasının gerektirdiği disipline boyun eğiyorum.”

    Mauriac. Yılan Düğümü. S.14

  53. metin Says:

    MGM arslanı kükrer!..

  54. JoA Says:

    her şeyden önce bizi ff ile aldatmanıza ne diyeyim bilemiyorum.

    ikinci olarak bu kesinlikte konuşmalar beni de ürpertiriyor. daha esnek olamaz mıyız ki? “ben ne bileyim yahu, ne zaman öleceksem öleceğim” gibi mesela.

    hem 16’sında ölmeyin, o zaman ölürseniz ben ömrü billah doğum günü kutlayamam, beni de düşünün lütfen. (bencil olabilirim ama sizi seviyorum, o ayrı)

    maskeli balodan sıkılmadınız mı allah aşkına? değişiklik yapıp “the original” balo verseniz?

  55. metin Says:

    Ecem JoA,

    Nereden bulaştım şu FF’ye ben de bilmiyorum. Ketenpereye getirildim resmen yav! Çıkamıyorum da, Allah kahretsin. Ama zaten orada bi halt ettiğim yok. FF blogları öldürecek, öyle gözüküyor.

    16’sına gelince… Ah ne yapsak bilmem ki… Tam 37 yıldır değişmez bir tarih bu. Biraz zor ama buluruz elbet bi çaresini. Bakalım…

    Maskeli balo konusunda ise yanlış yaptım. Kafamdaki ile söylediğim farklı oldu. Davetliler normal kıyafetlerde gelecekler, sadece davet sahibi tebdil-i kıyafet dolanacak ortada -ki o ben oluyorum, yani palyaçomuz.

  56. metin Says:

    …Ve yukarıda söylediğim gibi, bant kaydından konuşacak. Kimse öyle olduğunu çakozlamayacak ama. Belki bir iki kişi hariç. Belki.

  57. JoA Says:

    ben de bazen gireyim şu ff’ye diyorum ama pek bir numara da yok sanki. bir de zaman yiyordur kesin. oysa zaman yenmez, değil mi efendim? zaman ancak oturup bizi yer.

    bloglar ölebilir, bazıları hayatta kalsın yeter.

    siz bulursunuz bir çare, eminim ben.

    gelmem ben o baloya efendim, şimdiden söyleyeyim sonra mızıkçı demeyin. tebdil-i kıyafet istemem sizi. olmaz öyle. başka bir yolunu bulur görürüm sizi. hele şu tarih bir değişsin de. (ben de kendimi iyice bir şey sanmaya başladım ha, affola)

  58. metin Says:

    Aman FF’ye bulaşmayın, ben yandım siz yanmayın! Tam bir zaman ve enerji katili. İyi yanları da val elbet ama bence en azından bir süre direnin!

    Baloya kesinlikle beklerim. Kesinlikle! Sizsiz olmaz! N’ayır.

  59. ekmekcikiz Says:

    Bi dakka, bi dakka!
    Bayrağı Joa’cım devralmış ve bu arada 16’sına dair bi laf etmiş. Bugün mü yani, “o” gün JoA?

  60. metin Says:

    Nasıl yani? Olur mu? Bi yanlışlık var?

  61. JoA Says:

    yok ekmekçikızcım yok, benimki kasım’da kaldı. metin bey de 16 kasım diye tutturmuş ya hani, o bakımdan dedim.

  62. JoA Says:

    sanırım aylar karıştı. gördünüz mü ikigözüm metin bey, hiç makul bir tarih değil bu.

  63. metin Says:

    Valla netleştireyim tekrar efenim: 16 Kasım 2013’te elem verici olay vuku bulacak, 17 Kasım 2013’teyse balo var.

  64. JoA Says:

    ya şu geri sayım planlanandan önce sonlanırsa metin beyciğim? madem bu konuda konuşuyoruz ve siz bizi üzmekte kararlısınız, o zaman buna cevap rica ediyorum.

    not: baloda yokum ben. ağlamakla meşgul olacağım o saatlerde.

  65. ekmekcikiz Says:

    Yok yok!
    Ağlamak olmayacak JoA’cım, ben anladım Metin Bey, ne diyor.

    Sanırım anladım, di mi Metin Bey?

  66. ekmekcikiz Says:

    Bu arada Cano hanım’ın kulaklarını çınlatarak, bu yzıyı yorum manyağı etmiş olduğumuz hususuna tikatinizi çekerim.

  67. JoA Says:

    biriniz bana da anlatın ne olur yahu. kendi kendime dertlenip duruyor muyum yani burada?

  68. ekmekcikiz Says:

    Tamamen kendi kendine değil, JoAcım.
    İlk başta ben de çok dertlendimdi. Sonra, Metin Beyin bazı sözlerinden bir umut buldum. Ne var ki, doğru ipin ucunu çekip çekmediğimi kendisi söyleyebilir.
    Aksi halde, burada başbaşa dertleneceğiz, seninle.

  69. serap Says:

    :)))

    balo için palyaço kıyafetini siz seçtiğiniz madem polyannço olmak istiyorum, uygun mudur?

    çok şanslısınız çok çok çoook şanslı, benim gözümde yüce bilgeler olan eski topraklar bile yakınır “bir öleceğim günü bilmem, her şeyi biliyorum da bakma” diye boşvermişçi kılıklar da seçerler balolarda pilav günlerinde kaşık derdine düşmüşken…

    emin olunuz adınıza oldukça sevindim ve gülümsüyorum, ikinci bir yaşama fırsatı çünkü bu, kendi adıma en çok istediğim şeylerden biri doktara gittiğimde şu kadar zamanın kaldı diyebilmesi ama nerde…

    bu tarihin kesinliğindeki hikmeti merak etmekle birlikte, ölümün dehşetengiz deliliğini köprülerden atlamakla dik yamaçlarda ince iplerle salınmakla kavuşamayanlar adına da gıpta ediyorum, ömrünüz azsa bile bereketli olsun (amin )

  70. metin Says:

    Değerli hazirun,

    Hımmm. Şimdi şöyle: Adam rol icabı ölecektir meselâ. Piyeste ya da filmde. Ölür de. Lâkin gerçekten ölür. Gelgelelim seyirciler rol yapıyor sanırlar. Oyun ya da film biter. Seyircilere durum açıklanmaz. Onlar evlerinde adamın ne kadar güzel rol kestiğini konuşurlar. Adam canlı rolündedir artık! Oyun içinde oyun içinde oyun!

    Yanisi? Ekmekçikız Hanım haklı ama JoA da haklı. Serap Hanım da haklı. Ben de haklıyım. Hoca Nasreddin hepimizden daha haklı.

    Hulâsası, size kopye verdim ama dikkatinizden kaçtı hepinizin sanırım: Palyaçonun göğüs kafesinin içinde eski usul bir teyp. Teybin içinde bant kaydı.
    Adam ölücanlıölü! Ya da canlıölücanlı! Eh, biraz karıştı işler. O kadar olur canım efendim.

    Bu arada “Polyannço” ha? Heh heh, ne güsel! Olun Serap Hanım, çok şahane. Yalnız doktora gittiğimde bana “şu kadar günün kaldı” demesini istemem. Ağzını cart diye yırtmaya yeltenirim o doktorun ben. Nasıl söylermiş böyle meş’um bir haberi bana o? Hakkı yok buna.

    Bu tarihin kesinliğindeki hikmet? Off, çok kazık bir soru! Çalışmadım dersime örtmenim, oradan sormayın n’olur.

  71. metin Says:

    Cano Hanım’ı çok özledim. Anlatamayacağım kadar çok.

  72. metin Says:

    Konstantin Bey kardeşimi de…

  73. metin Says:

    Hain teknik direktörcüğümü de…

  74. ekmekcikiz Says:

    Metin Bey,
    Kesin duyup gelir onlar şimdi.

  75. metin Says:

    Keşke.

  76. JoA Says:

    daha ne kadar karışacak bilmem ama karışsın bakalım. metin bey’in özledikleri de gelsin. ekmekçikızcım’ın çiçekleri açsın. serap hanım’ın isteğine muhalifim çünkü doktorlar o tür şeyleri çok çirkin söylüyorlar, serap hanım’ın güzel bir ömrü olsun diyeyim. sonra da susayım artık. zaten susma yoluna girmiştim de geri döndüm. hep metin bey’in yüzünden. elim ayağıma dolaştı, çenem düştü.

  77. metin Says:

    Susmak yok, neşelenmek var sevgili JoA. Lütfen neşelenin.

  78. JoA Says:

    neşeli suskunluklar bunlar metin beyciğim. ecnebice diyeyim, no worries!

  79. metin Says:

    Size hep neş’e yakıştırıyorum sevgili JoA ben. Suskunluğun içinde bile bir neş’e, pir neş’e. Ona göre!

  80. Evli Adam Says:

    nevrim döndü okuyacağım derken.

  81. metin Says:

    Efenim, tam vaktinde buyurdunuz, ne iyi ettiniz! Biz şu masayı balo salonunun tam ortasına kuralım mı? Ne dersiniz, çok daha iyi bir zamanlama olur valla.

  82. metin Says:

    Bi de bi sır. Ecem JoA’ya. Siz kulaklarınızı kapatın lütfen hepiniz. Hani bi zamanlar sağ tarafta her gün değişen bir sayı duruyordu burada. O biraz uzaktan akrabadır bu tarihe. Sevgili JoA bunu şimdi muhtemelen çözemeyecektir, ben ona mutlaka gelmesini arzu ettiğim bu baloda açık açık anlatırım, söz.

  83. Evli Adam Says:

    rakı masası kurucaz di mi.

  84. metin Says:

    Kuralım efenim. Allah taksiratımızı affetsin demeyi de ihmal etmeyelim.

  85. Evli Adam Says:

    bize günah yazmaz zanmımca. ne diyor harabi

    ey zahit saraba eyle ihtiram
    insan ol cihanda bu dunya fani
    ehline helaldir na ehle haram
    biz iceriz bize yoktur vebali

  86. metin Says:

    İ. H. Demircioğlu ne güzel söyler bunu, di mi?

  87. Evli Adam Says:

    söylememi hiç, erkan uğur’lan birlikte. dinlerken içilirse daha da güzel oluyor hatta.

  88. JoA Says:

    biliyorum gözümün nuru metin bey, portekizce de aynı nedenle zaten, öyle değil mi?

    o sayıyla bağlantılı olduğunu anladım. zaten onu da kaç ay önce bir bilmeceyle sormuştunuz. ama ben hiç iyi değilim bu bilmece-bulmaca işlerinde. çözemedim elbette. daha çok var 2013’e hem.

  89. JoA Says:

    sevgili evli barklı, “oğur”. çarpılırsın bak ona göre:)

    şaka bir yana, metin bey’le daha bir kahve sohbeti bile edememişken seninle rakı masası kurarsa çok bozulurum, haberin olsun.

  90. Evli Adam Says:

    yanlışlığa bak. el çarpması olmuş.

    ben hafif abiden torpilliyim. rakıları ben tedarik edeceğim. yanık türkü çığırabilen birini de bulduk mu bu iş tamamdır bence.

  91. tavsan Says:

    Ben ne zamandir size hosgeldiniz; iyi ki geri geldiniz demek istiyorum; bir turlu diyememistim; simdiyeymis. Ben izlerim bu filmi evet. Yalniz biraz manik depresif duruyor. Durulup oyle bakmak gerek hayata bazen, di mi? Bu iste yogun dista sIkIcI gunler gececek bence merak etmeyin. Sakinlemege bakin siz; biraz nefes alin. Derince, sonra yavasca, sonra da bir gulumseme.
    Recetemi takdimimdir.

  92. metin Says:

    Tavşan Hanımcığım,

    Hoşgeldiniz. Valla küsmeme az kalmıştı!

    Sanat manat işleri öyledir biraz, manik depresyonsuz filan yürümez pek. Filmin galası da şaşaalı olacak sanırsam. Kırmızı halıdan yürüyünüz lütfen.

    Reçeteniz için ayrıca teşekkür etmeliyim size. Benim kaderimle bu ülkenin kaderi garip bir biçimde hep paralel gitmiştir. Şu sıralar ülkenin hali de bombok, benimki de. Umarım ikimiz de düze çıkarız. Seviyorum Patagonya’mı ben.

    Lütfen kendinizi bu kadar özletmeyiniz.

  93. kimse Says:

    vallahi şimdi okudum bu yazıyı ve yorumları, sondan bi önceki yazıdaki yorumlar sâyesinde..
    Metin Beg’cim size bi havâdis virem mi? virem! siz zâten seher vaktı ölmüşsünüz boğün, habarınız yok! uyanın da istavrite gidelim pliiiz. 🙂

    Ekmekçikız’a burdan koccaman bi selâm! yorum manyaklığına devâm! 😛

    bi de bana sanki V for Vendetta değil de Testere fazla izlenmiş gibi geldi. kostüm, banttan konuşma falan..

  94. ekmekcikiz Says:

    Bizden de size selam Canım efendim, selam!
    🙂

Bir Cevap Yazın

