SIFIR

“ben bir şey görmedim. –tek gördüğüm şey garip, kırmızı boya ve yerde yatan insanlardı, ama bir şey olduğuna emindim.”

“sıfır” adını koymak istediğim bir film senaryosu yazmak istiyorum ben de. hiçbir şey görmeyeceğim. garip, kırmızı boya ve yerde yatan insanlar olacak. fonda bir kertenkele. ölü bir kertenkele. kuyruğu kopmuş ama hareketli halâ.

16 Yanıt to “SIFIR”

  1. metin Says:

    Bi de yapımcı lâzım tabii.

  2. ekmekcikiz Says:

    Hıı, bu yazınıza da bulaşmamıştım. Velakin, zamanı gelmiş demek ki…

  3. metin Says:

    Bulaşın, bulaşın! Kimse bulaşmamışken, bulaşacağı da yokken. Bu FF’in boynu altında kalsın inşallah tez vakitte.

  4. ekmekcikiz Says:

    Senaryo eksik mi, daha yazacak mısınız?

  5. metin Says:

    Senaryo beyin kıvrımlarımda dolanıp duruyor başıboş vaziyette. Gemlemem, arpasını suyunu düzenli vermem lâzım. Ama nerdeeee…

  6. ekmekcikiz Says:

    Hımmm, siz arada onu tımar diyorsunuzdur bence.

  7. ekmekcikiz Says:

    diyorsunuz deel, ediyorsunuz tabiyatıynan…

  8. metin Says:

    Ben mi onu tımar ediyom, o mu beni, belli değil valla. Ama bi tımar vaziyeti olduğu kesin.

  9. ekmekcikiz Says:

    Madalyayı birlikte alacağız, o kesin!
    fifidekiler bile süratimize erişemezler, efenim.

  10. metin Says:

    Bence da!

  11. ekmekcikiz Says:

    Kim verecek ki?
    Kendi madalyanı kendin tak!

  12. metin Says:

    Değiştokuş edelim.

  13. metin Says:

    Bu arada yayıncım da ayrı bi köpürme vaziyetlerinde!..

  14. ekmekcikiz Says:

    Köpürsünler!
    Madem bu kadar oyalandılar. Müstehaktır.

    Haa, bu arada benim kitabım da çıktı!

  15. metin Says:

    Neeeee? Hangi kitap? Kitap mı yazdınız?

  16. ekmekcikiz Says:

    Ha babam yazıyorum ya, her gün her gün…

Bir Cevap Yazın

