BUGÜN PAZAR, KELLER AZAR!

pek kıymetli ve haşmetli günlükçüğüm,

güneş de bi güzel kış güneşi ki o kadar olur. normalde başım hoş değildir keratayla, bugünse beni çığrımdan çıkartıyor, kendini at kırlara bayırlara diyor, dürtüyor şeytan gibi. bilmiyor mu ki köpoğlusu ben bir garip ücretli ademim, yoktur benim kurabiye bademim.

sonracığıma bu ff de çok sinir bi ortammış, sigara gibi bi illet, müptelası oldun mu bırakması zor. zaman yutan bi canavar bi kere. işten kovulursam maaşımı kim verecek ülen! ikincisi, blogçuluğuna ket vuruyor insanın; yazma isteği de, yorum bırakma isteği de bırakmıyor buralara. bi de nerede buralardaki sıcak ve derinlemesine dostluk ilişkileri orada, koydunsa bul! çok faideli bişey, ona lafım yok, tamam. gelgelelim ben en kısa zamanda “durdurun ff’i, inecek var!” deyu sesleneceğim şoföre sanırsam.

bi de günlerdir kafamda bi iş fikri var, param olsa valla köşeyi dönerdim anasını satayım. boşuna dememişler para paranın mıknatısıdır diye. o değil de, neyi düşünsem anında birileri yapıyor. zihnim kamusal alan gibi, bi daha anasını satayım.

ha bi de orospu çocuklarına orospu çocuğu deme özgürlüğü istiyorum ben. hakiki orospu çocuklarını tenzih ederim, onların ne günahı var canım.

bugün musiki niyetine çakma gabriel abi ve dido ile idare etsin okurcuklar kıymetli ve himmetli günlüğüm, olma mı? ilki atlanıp ikincisi dinlense de olur yane, beni bozmaz.

5 Yanıt to “BUGÜN PAZAR, KELLER AZAR!”

  1. JoA Says:

    güneş güzeldir.

  2. zihni Says:

    bu gün olsa olsa semt pazarı olabilir:)
    ama keller azmayagörsün, bütün günler pazar olmak için sıraya girebilir:)

  3. metin Says:

    Benim için güneş bir kış ikindilerinde, bir de yağmurdan hemen sonra güzel, sevgili JoA.

  4. metin Says:

    Bi de küçükken okuldan kaçmalarda güzeldi…

  5. metin Says:

    Nasıl ki deliye hergün bayramsa Metin Bey’e de hergün pazar olsun Zihni Beyciğim, lütfen müsaade buyurunuz.

Bir Cevap Yazın

