BİR ZAMANLAR BİR HOCA VARDI. YİNE VAR. HEP OLACAK.

sevgili hocam, ölüm sizi unutturamaz. hem size yakışmamış da ayrıca… çok sakil durmuş.

7 Yanıt to “BİR ZAMANLAR BİR HOCA VARDI. YİNE VAR. HEP OLACAK.”

  1. serap Says:

    duyunca ben de çok üzüldüm, onun öğrencileriydi benim hocalarım, iki defa konuk olarak gelmişti dersimize, onun dekanlığı sırasında söyledikleri, hatta derslerindeki espriler bile üst sınıfların dilinden düşmezdi.

    Allah rahmet eylesin.

  2. metin Says:

    Bazıları akademisyendir sadece, hocalıkları bir felakettir, beş para etmez. Bazılarının akademik yönleri güçsüz olsa da hocalıkları parlaktır. Ünsal Oskay, iki açıdan da bir yıldızdı. İnsan olarak da çok severdim ben kendisini, etti üç. İstanbul’a gelişinden kısa süre sonra evine çayını içmeye gitmiştim. Gülüşmüştük ikimizin de dahil olduğu “Ankaralı”ların meşhur hicretine.

  3. zeynep Says:

    Başınız sağolsun Metin Bey. Hepimizin başı sağolsun.

  4. zeynep Says:

    Ve hoşgeldiniz. Ne çok özlemişim Soğuk Yemek’i!

  5. metin Says:

    Sağolun. O güzel atlılar o güzel atlarına binip gidiyorlar birer birer işte…

  6. JoA Says:

    anılar iyi ki birikiyor değil mi? başınız sağolsun.

  7. metin Says:

    Teşekkür ederim. Hocamın bütün sevenlerinin ve tanısalar mutlaka sevecek olanların başı sağolsun.

Bir Cevap Yazın

