YERÇEKİMLİ ZENCEFİL

 

zencefilin tazesini buldum kadıköy çarşısında. 16 lira

dolandım çarşıyı. tenha içimle kalabalık çarşı ne de uyuyordu birbirine

içim kalabalık olsun istedim çarşı tenha

yok yok –içim kalabalık çarşı kalabalık

dolandım çarşıyı. iki kalabalık birbirine yakışırdı dedim

iki kalabalıktan birinde iki kişi

iki kişiden ikisinde yüklü iki yürek

yürekli yüreklerdi bunlar. kıpkırmızı

e peki buldum da sevindim mi bari zencefilin tazesini. 16 lira

e peki dolandım da çarşıyı içim neyle doldu taştı

çantamda bir ağırlık bir ağırlık sorma gitsin

çantamda bir cümlenin ağırlığı

ah çantamda tek bir ağır cümlenin ağırlığı:

 

sevgilin uzaktayken kadıköy çarşısında dolanmaktan ve taze zencefil

bulunca heyecanlanmaktan dolayı acı çekmektir aşk

 

zencefilin tazesini buldum kadıköy çarşısında. 16 lira

ne bokuma yarar

 

 

(*) enya, “only time”, only time [the collection, disc 4].

5 Yanıt to “YERÇEKİMLİ ZENCEFİL”

  1. Ebru Says:

    Sizin sayfanızda veya yazdıklarınızda demeliyim beni hüzünlendiren bişeyler var. Elim kolum kalkmıyorken bakıyorum ve bakıp içimde buruk bir gülümsemeyle okuyorum. Okuyor hissediyorum. Çok hoş herşey……

  2. Oya Kayacan Says:

    Sevgiliye telefon edilir, denir ki, “Ben 16 liraya zencefil tazesi buldum, make my day pink.”

  3. metin Says:

    Ebru Hanım,

    Sizinle çok yeni tanıştık, ama izninizle size takdirlerimi sunmak isterim. Benim, dramatikasını kelimelerinin ruhuna yediren bir palyaço olduğumu öyle kristalize, öyle isabetli dile getirmişsiniz ki… Ne desem tam anlatamam bunu şimdi… Teşekkürlerimi kabul edin lütfen.

  4. metin Says:

    Sevgili Annoya’dan işte tam da böyle bir yorum beklerdim!

    Sizi çok seviyorum.

  5. metin Says:

    Bu arada, aynı günde yazılan ikinci yazı, her zamanki gibi güme gitti sayın rss seyircısı efendiler hanımlar…

Bir Cevap Yazın

