V FOR SANSÜRTTA

sansurt

10 Yanıt to “V FOR SANSÜRTTA”

  1. metin Says:

    dingil (ad). Tekerleklerin merkezinden geçen ve taşıtın altına enlemesine yerleştirilmiş mil, aks.

    Yanlış anlaşılma olmasın!

  2. zeynep Says:

    Harika!

    🙂

  3. metin Says:

    Valla bir kötü niyetim yoktir hakim beg.

  4. metin Says:

    Birinci yoruma ek:

    vermek (fiil). 1. Üzerinde, elinde veya yakınında olan birşeyi birisine eriştirmek, iletmek.

    23 anlamı varmış. Hepsini buraya yazmaya üşendim, kusuruma bakılmaya.

    Ve asıl bunda yanlış anlaşılma olmasın! Ben masumum.

  5. ekmekçikız Says:

    Yoh yoh, heç bi yannış ağnama yohtur, merah buyurmayınız efeem!
    🙂

  6. metin Says:

    Heh heh!

  7. fb Says:

    Bir başkadır benim memleketim… bizim memleketimiz 🙂

  8. kacakkova Says:

    metin bey verip veristirmissiniz dingillere hakli olarak…..

  9. elektra Says:

    oh be, sansürün en anlamlısı sizinki olmuş:)

  10. metin Says:

    Sağolun sevgili Kaçakkova Bey und Elektra Hanım.

Bir Cevap Yazın

