AŞKIN GASTRONOMİPOLİTİĞİNE AKŞAM AKŞAM İKİNCİ BİR KATKI

aşk nedir ben size söyleyeyim.

aynı evde geberinceye kadar yaşamak, kitaplık odasında internete girip kucak kucağayken annoya yazıları okumak ve sonra mutfağa koşturarak annoya yemekleri yapmaktır birlikte ve sonra kucak kucağa tıkınmaktır onları bi güzel, tadını çıkara çıkara. sonrasını ne siz sorun ne ben söyleyeyim.

“aşkolsun, yazın niye müziksiz?” demeyin diye, en sevdiğim topluluklardan birinden, en sevdiğim parçalardan birini koydum cuma akşamı hediyesi olarak. bu gruptan bilâhare ayrıca bahsederim bir gün.

haaa, “geberinceye kadar yaşamak” demekle saçmalamış olduğumu zannetmeyinis. bazı insanlar ölmeden ölür de o bakımdan şeyttimdi. hadi bakalım.

(*) fleetwood mac, “tango in the night”, tango in the night.

9 Yanıt to “AŞKIN GASTRONOMİPOLİTİĞİNE AKŞAM AKŞAM İKİNCİ BİR KATKI”

  1. zihni Says:

    son zamanlarda okuduğum en şık
    “aşkın külleri”
    tanımıydu bu Metin Bey:)

    öyle kül ki, üzerine bir damla şarap düşse,

    orada birşeyler mi yeşerir
    yoksa “şarapkül çamuru mu olur,
    takdir-i ilahiye kalmış

  2. Oya Kayacan Says:

    Sevgili Metin, aşk tanımının veya bence aşkının ortasına böyle küt diye düşünce şaşırdım kaldım. Bir de uçuştum ki sorma, o geberinceye kadar yaşamış olanlardan olduğumdan şeyttim ben de.

  3. metin Says:

    Kıymetli Annoya, siz ki yaşama sevincinin en şahane örneğisiniz, ne şaşırıyorsunuz ki! Ne çok sevindim dünden beri sizi burada görünce…

  4. JoA Says:

    ama ben iyi yemek yapamıyorum, yârim ise hiç yemek yapamıyor. biz napcaz metin bey? buhuuuuuuuu:(

  5. metin Says:

    “Yemek bahane, aşk şahane” demiş Normandiyalı atalarımız efenim!

    …Demesine demişler de, haltetmişler. Eğer bir evde iyi yemek yapılamıyorsa o evde aşkın ömrü kelebeğin ömrü kadardır desem pek mi karartmış olurum dünyanızı acep?

  6. JoA Says:

    siz ne yaptınız metin bey? dünyayı karartmak değil, yıkmak bu! ama kelebeğin ömrünü çoktan aştığımıza göre, bizim aşkımız yemekle beslenmiyor olabilir:)

  7. metin Says:

    Heh heh! Milpardon.

  8. metin Says:

    Patavatsızlığımı affetmeniz içün yeni yazıdaki musiki parçasını size armağan edeyim.

  9. JoA Says:

    estağfurullah efendim. aşkın tarifi ve tarihi hep değişir, bilirsiniz. hemen dinliyorum. sağolunuz.

Bir Cevap Yazın

