ŞENLİK ATEŞLERİ

 

“benim işaretim ve habercim ol ve yaşamımı şenliğe dönüştür” diyen rilke’ye “bedensel tutkudan ruhsal sempatiye giden yol yoktur ama ikinciden birinciye gidilebilir” diye mi cevap verdi lou?

 

“aşk, içimizdeki yangını söndürmeksizin taşımaya çalışmaktır” diyen rilke’nin yangını daha nereleri kül edecek?

 

“söndür gözlerimin ışığını / yine de görebilirim seni” diyen rilke’nin gözleri değil mi bu gözler? hangi “bu gözler”? göremiyor musun? görüyor musun? görüyorsun.

 

rilke bu. görmemesi mümkün mü? görmemek mümkün mü?

 

yangın, gözlerde yansıyan mıdır?

 

yoksa gözlerden yansıyan mı?

 

 

(*) müzikler, sırasıyla: ben harper, “when she believes”, diamonds on the inside ve “beloved one”, burn to shine. şimdi efenim, bu dinlediğiniz şahane ötesi bi müzisyendir. ayrıca bununla kalmayıp dört dörtlük bi adamdır. üstüne yoktur desek yeridir. türkiye’ye yine gelirse kaçırmayın sakın ola ki.

2 Yanıt to “ŞENLİK ATEŞLERİ”

  1. zeynep Says:

    Ben,
    Ben Harper’ı
    İsa’ya
    Benzetiyorum…

  2. metin Says:

    Ben Harper, adamımdır efenim! Adam gibi adamdır işte… Neden bizde “sahici” adamlar çıkmaz pek müzisyenler arasında acaba, ben de onu merak eder dururum hep…

Bir Cevap Yazın

