ÇİFT SARILI -YA DA SARILI ÇİFT

hüznün, şefkatin, sukûnetin arı duru, büyülü, muhteşemmmmmmm sesi… ölümsüz ses ne demektir derseniz eva cassidy derim kısaca.

her ölüm erken ölümdür ya, onunki haksız ölümdür. ben ona aşıktım. halâ da aşığım.

bu arada, aşk asla pişman olmamaktır ve bi de yaptığın eşşeklikten gurur duymaktır diye de çift sarılı yumurtluyorum durup dururken nedense. minicik yazımızın hüznüne sıçtık yine bu arada bu münasebetsizliğimizle sayın seyircı. ben ne yaptığımı biliyor muyum. imza: metin dı otör.

hamiş: bi günde iki yazı girince ilkini es geçiyorsunuz. bu bana yapılmaz. yazıktır günahtır ayıptır.

(*) eva cassidy, “fields of gold”, songbird.

8 Yanıt to “ÇİFT SARILI -YA DA SARILI ÇİFT”

  1. zeynep Says:

    Hiçbirini es geçmiyoruz Metin Bey.

    Bu mümkün mü zaten. De… De’si şu; şahane yazılarınız ve müzikler üstüste gelince, bi hoşluk, bi başdönmesi, bi sarhoşluk…

  2. metin Says:

    Zeynep Hanım,

    “Şahane yazılarınız ve müzikler üstüste gelince” ibaresinde o “şahane”yi yanlış yere koymuşsunuz efenim. Düzelteyim müsaadenizle:

    “Yazılarınız ve şahane müzikler üstüste gelince”

  3. Reşit Bey Says:

    Yazılarınızı okuyor, müzikleri de dinliyoruz aşk ile.. Siz bilmeseniz de, bizi tanımasanız da…

  4. yüksek ökçe Says:

    Bu siteye bir Zeki MÜREN şarkısı da yakışacak aslında, hangisi derseniz, dün Meliha ile Samim’in dansettiği ve “bizim şarkımız” dedikleri:
    Sevgimizin aşkımızın üstünden, sene geçti, mevsim geçti, ay geçti.

  5. zeynep Says:

    Metin Bey,

    Defalarca okudum. O cümledeki tek yanlışlık “şahane” kelimesinin “ş” sinde. Onun dışında tam da kastettiğim anlamda doğru bir cümle olmuş. Ben ne dediğimi biliyorum efenim. Lütfen bana müdahale etmeyiniz!

    🙂

  6. metin Says:

    Yüksek Ökçe Hanım,

    Keşke dilek tutsaymışsınız yahu!

  7. metin Says:

    Reşit Bey,

    Hoşgeldiniz. Çok teşekkür ederim. Hep birlikte birşeyleri paylaşıyoruz işte. Hayat başka türlü nasıl geçecek, değil mi…

  8. metin Says:

    Zeynep Hanım,

    Sizin inadınız benimkini dövecek bu gidişle!

Bir Cevap Yazın

