STICK’ER

osimdi

(*) dire straits, “romeo and juliet”, making movies.

Reklamlar

7 Yanıt to “STICK’ER”

  1. metin Says:

    “Şimdi” ile “şimdilik”i karıştırmayalım sayın seyircı. Tikkat edelim.

  2. Elestirel Gunluk Says:

    valla ilk dikkateimi ceken She harfinin uzantisinda orak sekli oldu… Gominist Er? Sakincali er….

  3. metin Says:

    Eleştirel Kardeş,

    İnsan dediğimiz mahlûkatın cehenneme çevirdiği şu gezegende “aşık”lar her zaman sakıncalı piyadelerdir zaten. Ha bi de aşk, devrimcinin önde gidenidir. Ol sebepten, ş’nin çengelini iyi benzetmişsiniz, bu da sizin katkınız oldu. Sağolasınız.

  4. metin Says:

    …Gelgelelim, orak-çekiç bana hiç de güzel şeyler çağrıştırmıyor dostum. Aklıma Stalin’in kızıl faşizmi geliyor meselâ… Sosyalizmin şişede (yani Marks emmimin zihninde) durduğu gibi durmadığını hatırlıyor, üzülüyorum hatırlayınca da.

  5. metin Says:

    Konu nereden nereye gitti! Aşk nireeeee, Stalin Bey nireeeee…

  6. Elestirel Gunluk Says:

    Yahu boylesi militarist bir dunyada yasayinca ben sizin bahsettiginiz Aşkeri Aşkli bir sey diye okumadim ki… Asker diye okudum Aşker dediyse de sesler kulagima…Onun icin askdan Staline gittik…

    Sosyalizmin şişede (yani Marks emmimin zihninde) durduğu gibi durmadığını hatırlıyor, üzülüyorum hatırlayınca da. Kapitalism de vitrinde durdugu gibi durmuyor… Ne yapcaaaz peki?

  7. metin Says:

    Hah hah haaaaa… Hay allah! Halbuki o ş’nin puntosunu da biraz büyük yapmıştım!

    Kapitalizmin vitrindeki halini de, ağzımıza sıçtığı halini de şiddetle ve hiddetle kınıyorum! Valla bi bilsem sevgili Eleştirel dostum, bi bilsem… Anarşizm ekolünü severim, fakat onun için de insanlığın meşrebi güdük kalıyor.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s


%d blogcu bunu beğendi: