KABA KAĞIT…

insanlar ikiye ayrılır: türkiye’de yaşayanlar, dünyada yaşayanlar. (alın size başlıbaşına, tek cümlelik siyasi ve içtimai bir makale!)

türkiye’de yaşayanlar ikiye ayrılır: ümmiler, okumayazma bilenler.

okumayazma bilenler ikiye ayrılır: okumazlar, okurlar.

okurlar ikiye ayrılır: yazmazlar, yazarlar.

yazarlar ikiye ayrılır: selülozik yazarlar, monitör yazarları.

monitör yazarları ikiye ayrılır: blog yazarları, yorumcular.

yorumcular ikiye ayrılır: yorulanlar, yoranlar.

yoranlar ikiye ayrılır: yırtık dondan çıkanlar (bunlar saldırganlığı direkt ve apaçık sapıklardır), yırtık dondan çıkmadan çıkanlar.

yırtık dondan çıkmadan çıkanlar ikiye ayrılır: utangaç sapıklar, sureta haktan görünenler.

sureta haktan görünenler ikiye ayrılır.

cart diye…

(*) bu yazıya yakışan müzik bu değildi elbet ama daha fazla üstlerine gitmek istemiyorum bu arkadaş[lar]ın… bir pazar sabahına bari huzurlu girelim, onunçün bach koydum.

14 Yanıt to “KABA KAĞIT…”

  1. Passive Apathetic Says:

    Can sıkıcı bir mesele ama ben yaziniza cok guldum Metin Beycigim, meseleyi ele alis sekliniz cok guzel, hele öyle bir final beklemiyordum, keyiften kahkaha attım. Gerci yardima ihtiyaciniz olmaz ama sirf zevkine, bardak taşıp da ortadan ikiye ayirma vakti geldiginde bir ses ediverin efendim, beraberce ortadan ikiye ayiralim.

    Bach icin de tesekkurler!

  2. gp maksimov Says:

    iste ben bunun icin buyuyunce metin bey olmak istiyorum ya!

  3. Meğen Beyen Says:

    okur bazen oktur bazen urdur.
    bu budur

    tahammül edemeyen yazar yaza girerken arsızlaşırsa depresif hayâsızlığın ardında can sıkıcılıktan kurtulurmu?

  4. zeynep Says:

    Metin Bey, harikasınız!

    Sözcükleri hiç incitmeden, yine sözcüklerle, hedeftekini hastanelik edebiliyorsunuz. Passive’in dediği gibi can sıkıcı bir konuda, çok keyifli bi yazı.

    Ve Bach, o da harika:)

  5. ekmekçikız Says:

    Çok eğlenceli olmaya başladı, bu seferki “attack”!
    Takınılan isimler, filan…

    Keyfini(!) çıkarın, Metin Bey. 🙂

  6. metin Says:

    “Beğenmeyen” Binbirsurat Hanım (hanım???) HARİÇ, bütün muhterem yorumcularıma saygılarımı ve teşekkürlerimi ve bi de içine çikolata, kurabiye, bonbon şekeri, isteğe uygun meşrubat (ya da dileyenlere müskirat) saklanmış kırçiçeği demetleri yolluyorum.

    Bu saygıdeğmez hanımefendüye ise teessüflerimi yollasam? Ya da yollamayayım, kargo ücreti çok tutar şimdi, neme lâzım.

  7. elektra Says:

    :))) ilahi metin bey:) çok güldürdünüz beni, siz de gülün.
    ki gülmelisiniz de zaten:)

  8. metin Says:

    Ne mutlu bana valla Elektra Hanımcığım… Yüzünüzde hep güller açsın efenim…

  9. tavsan Says:

    Yalniz sizden korkulur Metin Bey; yaziya hem guldum hem de korktum ben; dedim yoneltilenin vay haline. Oysa ki yoneltilen arsizligini kendi de dile getirmis; bu canI sIkIlan okur yorumunun son cumlesini kendini kastederek yazmis kanimca.

  10. madafaka Says:

    tiridine tiridine tiridine bandım.

  11. Elestirel Gunluk Says:

    Gec kaldim ama yuzumdeki gulumseme taze… Elinize -beyninize saglik…

  12. metin Says:

    Madafaka Beyciğim, ben de öyde dedimdi emme velâkin meğenbeyenderthal insanı anlamıyo işte…

  13. metin Says:

    Eleştirel Kardeş, siz sağolasınız…

  14. metin Says:

    Tavşan Hanımcığım, korkulacak birisi olmayı çok isterdim ama ah nerdeeee…

    Meğenbeyenderthal insanıyla da uğraşmayacağım artık. Kendi çalsın kendi oynasın, ne hali varsa görsün.

Bir Cevap Yazın

