SERSEM RÜZGAR (2)

ah, türküler ne güzeldir… nasıl da damıtılmıştır… demdir… meydir… meşktir… aşktır…

(*) musa eroğlu, “yine karlar yağdı gönül dağıma”.

3 Yanıt to “SERSEM RÜZGAR (2)”

  1. JoA Says:

    bu kadar olur metin bey! ben de sabahtan beri “pencereden kar geliyor” diye tutturuyorum. sizin kar da iyi geldi, sağolunuz. ama dışarı çıkıp yağmuru görünce de “i can’t stand the rain” durumu hasıl oluveriyor. o da oraların türküsü sayılır di mi?

  2. metin Says:

    Buralarda türkü çok sevgili JoA… Türkü içimizde olduktan sonra ohoooo… Ama o Erkan Oğur yok mu ah yok mu! Canevimde söylüyor sanki… Ne güzel onu dinlemeniz… Siz de sağolun.

    Yağmura gelince… Kalbi yıkayıp ak pak ederse alâ…

  3. fb Says:

    Gönül kuşunun yuvası dağınık saçların arasındadır,
    Nerde olursam olayım gönlüm senin yanındadır.

    Aşk derdinden hoşnudum bana ilaç verme doktor,
    Beni öldürecek zehir, bulacağın dermandadır.

    Sana yalvaran âşıklardan, naz edip çekme eteğini kork,
    Göklere açılmasın eller ki beddualarındadır.

    Naz uykusuyla mest ol, yüz parçalı gönlü topla bir yere,
    Ki gönlümün her parçası kirpiklerinin ucundadır.

    Senden ayrılmak bence ölüm demektir,
    Yaşıyanlara şaşıyorum ki senden ayrıdır.

    Fuzulî
    (gazel türkçe… :))

Bir Cevap Yazın

