KİMYADAN BÜTÜNLEME SINAVINDA GEÇMENİN TUZLU ERİK VE/VEYA BİTTER ÇİKOLATA TADINDAKİ LEZZETİ

büyük üzüntülerle büyük sevinçler yanyana gelirse ne olur? hayatın kimyası, herkese göre değişiyor. bende şimdilerde ilkinin hiç hükmü kalmadı, esamisi bile okunmuyor. gerçi ilk kümede önemli bir eleman vardı, bugün aldığım haber onu kümeden silmeme imkan verdi, şahane oldu. bir iki okurcuğum belki anlayacaktır ne demek istediğimi. 

meselâ müzik arşivim bütünüyle uçmuş gitmiş, dert değil. dünyayı değiştirdim ben. hayatı seviyorum. artık müzmin kötümser değilim, istifa ettim gitti o makamdan. 

bu blogu açtığım o ilk günlerde kendisini elbette hiç tanımadığım, ama bana çok yürekten arkadaşlık ettiğini hissettiğim bir yorumcum vardı, “gardaş” diye hitap eden. ona da selam olsun! keşke ulaşabilsem kendisine, bir çift güzel sözüm olacaktı. 

haris aleksiou’nun iki şarkısı burada kayıtlıydı, o yüzden kurtulabilmişler. turgut uyar’a da selam olsun.

11 Yanıt to “KİMYADAN BÜTÜNLEME SINAVINDA GEÇMENİN TUZLU ERİK VE/VEYA BİTTER ÇİKOLATA TADINDAKİ LEZZETİ”

  1. ekmekcikiz Says:

    Amanın! İyi haber aldınız demek? Yaşasın!
    🙂
    Müziklere yazık olmuş, nasıl uçtular? Casus uydu işi olmasın?
    Şaka, şaka…

  2. metin Says:

    Teşekkür ederim. İyi haberler geliyor…

    Müzikler bir formatlama hatasına kurban gitti. Yazık oldu, özellikle de buralarda yayımlamayı düşündüklerimin tümü uçtu.

    Neyse bakalım, bulacağız bir hal çaresi elbet…

  3. JoA Says:

    valla ben ne dediğinizi anlamadım haliyle ama anlamam da gerekmiyor sanırım. ve fakat yazıdaki cıvıl cıvıl hal pek makbule geçti, teşekkür ederiz efenim.

  4. tavsan Says:

    Yurtdisinda ne kadar uzun zamandir yasadigimi gosterdi bu yazinin basligi bana: “tuzlu erik”i okuyunca iyy dedim, kirmizi koca tatli erigin uzerine tuz. Sonra birden dank etti tuza banarak yedigimiz guzelim yesil erikler oldugu. Hem de ne cok severek yedim. Hatta cocuklugumda bile anisi vardir. Ama bu hale gelmisim burda. Aglamak istiyorum, bohu. En iyisi, bu sene yesil erik bulup yiyeyim ben:)

  5. torkunc Says:

    havalar nasıl olursa olsun, sizin kimyanız kıvamında
    güneş her daim üzerinizde olsun efe’m…

  6. zeynep Says:

    Metin Bey,

    İnsaf! Aynı başlık içinde çok hassas olduğum iki konudan bahsetmişsiniz. Yeşil erik ve bitter!

    Ama evet, cıvıl cıvıl bir yazı bu, bahar gibi… Üstelik uçup giden müzik arşiviniz bile bozamamış, ne güzel. Çok sevindim sizin adınıza.

  7. g-p maksimov Says:

    ne demek istediginizi belki tam anlayamadim ama hislerimle vakif oldum demek istediginize. muziklerin silinmesi belki de hayirli oldu benim icin, oglen vakti gurbet ellerde raki icmeme sabep olucaklardi neredeyse…

  8. farukahmet Says:

    Sıkmayın canınızı Metin Bey,
    benim de geçen sene bütün mektuplarım, müziklerim, fotolarım, resimlerim ve okul projelerim, hasılı geçen seneye kadarki bütün hayatımın kaydı, 500 GB’lık harddiskimle beraber uçmuştu. Bu geçen senenin bana kattığı bir şey olduysa, o da tüm bu saydıklarıma aslında ne kadar da ihtiyacım olmadığını görmemdi.

  9. çuvaldız Says:

    başlık çok güzel 🙂 hayata tadını, tuzunu veren, acı tatlı yaşananları bütünleme sınavına kalarak bile olsa ucundan kulağından da olsa öğrenmek değil mi?

  10. DEPREŞİK DEPREŞİK DURMA LAN METİN! SİKTİR GİT! « soğuk yemek Says:

    […] pembe sevmem. sevenlerine diyecek lafım yok. tepe tepe sevsinler. ama ben sevmem. sevesim de yok. geçen gün hepinizi kandırdım. kendimi de kandırmaya çalıştım. ama yemedi. ben kanmadım. ben pembe […]

  11. yemek Says:

    mükemmel bir yazı olmuş, ellerinize sağlık, tebrik ederim.

Bir Cevap Yazın

