SAUDADE

bu sabah istanbul’da yağmur yok.

bu sabah içimde var.

karaormanlar’da da vardır belki. (deutschland, h, 1990-91)

ve şuradaki şarkılarda da…

18 Yanıt to “SAUDADE”

  1. ekmekçikız Says:

    Sabah bir ara kapattı ve yağmaya niyet etti, sanki. Şimdi açıyor bakın.
    Belki, sizin içiniz de açmaya başlamıştır.

  2. metin Says:

    Efenim içim kapalı değil ki! Karabulutlarım yok göğümde, masmavi bir hava var ve hatta pırıl pırıl bir güneş, ama ona rağmen şakır şakır yağıyor yağmur içimde. Yağmur damlalarına vuruyor güneş.

    Benim derdim, saudade…

  3. ekmekçikız Says:

    Hımm, anlaşıldı. 🙂

  4. metin Says:

    Yarınki müzik repertuvarım beklene!

  5. metin Says:

    30 trilyon eski yeni türk lirası (30 milyon lira çok zavallı gözüküyor, sevmedim!) dönemimin ilk gününün sabahı, yayımlamak istediğim müziklerin tümünü yayımlayıp soluğu uzaklarda alacağım! Bu kadar da sorumluyum bakın okurcuklarımıza yani!

  6. ekmekçikız Says:

    Dün piyango satıcısının tezgahında 35 yazdığını gördüm, ammaa, ben mi yanıldım, siz mi kandırılıyorsunuz?
    Siz yine de repertuvarınızı önden yayınlayın, ne olur ne olmaz, beşer bu şaşar maşar da…

  7. metin Says:

    Anaaa! 35’e mi fırlamış? Benim haberim yok. Tamam anasını satayım, müjdenizdeki 5 milyonluk farkın yarısı sizin!

  8. metin Says:

    Yav biraz fazla savurganlık yaptım galiba…

  9. ekmekçikız Says:

    Hayıııırrrrr!!!!
    Söz ağızdan çıktı bir kere!
    Ben hiç savurmam oni, hepücüğünü gezmeye neyin harcarım, siz heç merak buyurmayınız!
    Tamamdır.

  10. ekmekçikız Says:

    Ayrıca bugün de 37 rakamını gördüm!
    Keh keh…
    Onun da yarısını ekleycez mi?

  11. metin Says:

    Peki, napalım, boşboğazlık ettim bir kere… Ama kalan ikinin yarısını bana bağışlayın siz! Ben onu çok hayırlı bir işe harcarım, söz.

  12. ekmekçikız Says:

    Metin Bey, aşkolsun!
    Neden boşboğazlıkmış? Alınırım, valla!
    Gezip görüp anlatacam işte, bundan daha hayırlı iş olur mu?

  13. metin Says:

    Peki efenim, elim titremeyecek paracıkların bir kısmı kıyarkene, söz! Bir şartla: O parayı kesinlikle son kuruşuna kadar dünya gezisine ayıracaksınız ve tabii ki o geziyi de kitap haline getirecek, aynı zamanda bloğunuzda da en ince ayrıntısına kadar sergileyeceksiniz… Anlaştık sanırım.

  14. metin Says:

    Süper loto, istatistik veriler açısından çok zayıf durumda henüz… Sayısal loto, hele de şans topu oynamak süper loto oynamaktan çok daha mantıklı -eğer bunda bir mantık aranacaksa tabii!

    Bunların hepsi de adı üzerinde şans oyunu, gelgelelim işin bir de başka cephesi var. Şurada olayın ucuna azıcık dokunmuşum ama asıl derdimi açık açık anlatmaya gerek duymamışım. Bir gün anlatırım.

  15. metin Says:

    Hay Allah, saudade’den lotoya nasıl ulandı söz yahu?!

  16. metin Says:

    Eyvah, loto moto dedik diye şimdi Google’dan buraya bir yığın maganda doluşmasın?..

    – Abüü gurban olam abüü bana bi sayı söyle!
    – 27
    – Başka abü?
    – 12
    – Abü gurbanın olam bi dene daha söyle!
    – 12
    – Abü benle dalga mı geçiyon, onu söylemiştin?
    – 28 lan o zaman!
    – Ha gayret abü, üç dene galdı…
    – 27 o halde!
    – Az daha sık abü!
    – Üç tanesini de sen bul oğlum! Yeter lan! Daha uyanmadın! Bi düşün bunlar nedir diye Allah’ın dingili…

  17. JoA Says:

    umut var mı bu saudade’ın içinde? hani olasılıkmış çünkü içinde umut olması… ben demiyorum, bilenler diyor. ben sadece umut güzeldir diyorum.

  18. ekmekçikız Says:

    Metin Bey,
    Sözün “Saudade”dan lotoya ulanmasında bir miktar dahlim olmakla birlikte, sorumluluğun büyüğünün sizde olduğunu düşünüyorum; laf sırasına bakarsanız siz başlatmışsınız, mavrayı… 🙂
    Hem zaten para da, bu umutlu-hüzünlü saudade’ın bir parçası değil mi? Maalesef!
    Peki, bugünkü repertuvar nerde kaldı?
    Yoksa, siz çoktaaan soluğu Andromeda’da mı aldınız, bile?

Bir Cevap Yazın

