AKLA ZİYAN SUALLER SERİSİ (1)

0001. andromeda’da sultanahmet köftecisi var mıdır?

0002. ben ne zaman emekli olacağım?

0003. emekli olunca andromeda’da sultanahmet köftesi yiyebilecek miyim?

0004. sayısalda mutluluk çıkma ihtimali kaçta kaçtır?

0005. parasız saadet hanım’la ne zaman tanışacağım?

0006. simulakrum ve siyakusibak tilciklerini kullanarak sıcacık bir tümce kurabilir miyim?

0007. binbir gece masallarının binikinci gecesin[d]e ne oldu?

0008. ne zaman üşümekten vazgeçeceğim?

0009. üşümekten vazgeçtiğimde değişen ne olacak?

0010. soru sormaktan vazgeçersem bana ne vereceksiniz?

17 Yanıt to “AKLA ZİYAN SUALLER SERİSİ (1)”

  1. ekmekçikız Says:

    Andromeda’da Sultanahmet Köftecisi yoktur, olamaz, varsa da Başka Bişey Köftecisidir, o.
    Nerden mi biliyorum?
    “Başka hiçbir yerde şubemiz yoktur” yazmışlar, tepesine de, ondan.
    🙂

  2. metin Says:

    Aaa! Gerçekten yazıyor mu öyle?

  3. ekmekçikız Says:

    Ne zaman emekli olacağınızı SGK muz ve işvereniniz ve de siz bilirsiniz.
    Ve fakat, ben 1. soruya verdiğim cevapla bağlı olarak derim ki, her ne zaman emekli olursanız olunuz, Andromeda’da Sultanahmet köftesi yiyemezsiniz, çünkü yok.

  4. metin Says:

    Tabii ki biliyorum ben onu. İkinci sorum şeklen soruydu, özü itibariyle bir inleme idi! Üçüncü soruya gelince, o da deminki inleyişin devamıydı, yani öyle uzun görünüyor ki gözüme süre, o zamana kadar insanoğlu Andromeda’da koloni kurmakla kalmaz, Sultanahmet Köftecisi’nin şubesini de açar demek istemiştim. Şimdi bu benim yaptığım neye benzedi, lise edebiyat kitabında şair ne demek istedinin cevabına benzemedi mi sizce de?!

    Allah sizin iyiliğinizi, benim de müstahakımı versin efenim!

  5. ekmekçikız Says:

    Şu arada yaptığım araştırmalar, demin yumurtladığım lafı yutturdu bana, ya da en kısa zamanda yerinde gidip bakıp, yutup yutmamaya öyle karar vereceğim. Çünkü, öyle bir laf hatırlıyorum.
    Meğer, benim ve sanırım sizin de kastınız olan meydandaki tarihi cumbalı tahta köşkteki Sultanahmet Köftecisinin, yani Selim Usta’nın Beşiktaş’ta bir şubesi varmış.
    Bu durumda Andromeda’da da şubesi olabilir, siz umudunuzu kaybetmeyin, en iyisi.

  6. metin Says:

    Ben mi yanılıyorum, çok mu safım nedir, yahu, Tepe’deki, Capitol’deki falan da onun şubeleri değil midir? Allah Allah…

  7. metin Says:

    Franchise meselesi yani…

  8. ekmekçikız Says:

    Değil değil!
    Onların aynı ailenin bölünmüş bir parçasının eseri olduğunu biliyorum, kesinlikle.
    o büyük yerlerdki zincir ile, medandaki aynı halkadan değil.
    Tıpkı, baklavacı Güllüoğlu ailesi gibi bölündü onlar da.
    Köftecinin en hakikisi bence, o demin tarif ettğim yerdeki Sultnahmet Köftecisi-Selim Usta olanıdır.

  9. Talisman Says:

    Bin ikinci gece Şehriyar Şehrazat’ a , “Bi sus Allahını seversen, beynimi yedin vik vik vik, sus Allahın adını verdim bak” dedi.. Sonra herhal kötü şeyler yapmışlardır..

  10. metin Says:

    Amanin, Talisman Hanımcığımız gelmiş. İşte gün güzel başladı. Bi de lapa lapa kar yağsa, bu güzellik tamamlanır ya kardan umut yok.

    Şehriyar’ın huyu kurusun efenim. Cinsi cibilliyeti de kurusun ayrıca. Yaşasın Şehrazat ve vik vik çenesi!

  11. metin Says:

    Önceki yoruma ek:

    Efenim siz biraz ifİstanbul’dan bahsediniz lütfen! Burada hasetten çatlıyoz malum!

  12. metin Says:

    Ekmekçikız Hanım,

    Ben Sultanahmet köftesinden ziyade Ramiz köftesini severim aslında…

  13. dusunceler Says:

    Ramiz’in de porsiyonları çok küçük. Kim doyar onlarla bilmem. 🙂

  14. Passive Apathetic Says:

    0010.a. Soru sormaktan asla vazgecmeyin diye size ne verelim Metin Beycigim?

  15. metin Says:

    Sevgili Suat Bey,

    Bugünlerde köfteye düştüm. Halbuki ben pırıl pırıl bir etyemezdim, kahretsin, ne hallere düştüm!

    Ve haklısınız. Ramiz, köftelerin yanında promosyon olarak elektron mikroskop verecekmiş duyduğuma göre!

  16. metin Says:

    Ah sevgili Passive II Hanım, sağolun. Sözünüzün zarafeti fazlasıyla duygulandırıcı efenim. Hoşgeldiniz yeniden.

  17. metin Says:

    Passive II Hanım o güzelim bloğunu silmiş yanlış görmediysem… Sizin yukarıdaki sorunuz üzerine bu oldu mu şimdi a sevgili Passive II Hanım? Çok üzücü bu blog silmeler filan… İnsan kendini öyle çaresiz, öyle eksilmiş hissediyor ki…

Bir Cevap Yazın

