EINE KLEINE NACHT MUSIC

gecenin sayıklaması:

bütün renkler aynı hızda kirlenirken birinciliği beyaza verdiler. öyle demişti şair. hızla mı kirleniyorlardı acaba? oysa beyaz, renk değildi. öyle gösteriyordu. insanları aldatıyordu. kendine inananları morartıyordu. sarartıyordu. renkler kirlendiklerinin farkındalar mıydı bakalım. birincilik, eşitler arasında birincilikti hem. kir, ben rengim demişti, çekilin sahneden. çamur, kıpkırmızı kesilmişti hırsından. rolünün çalınmasından. beyaz, aradan sıyrılıverdi. siyahın önünü kapadı. gri oldular. kurşuni. kana karıştılar. zehirlediler.

gecenin müziği:

apocalyptica, “bittersweet”.

5 Yanıt to “EINE KLEINE NACHT MUSIC”

  1. Elestirel Gunluk Says:

    Hocam butun renkler hizla kirlenmiyordu, butun renkler AYNI hizda kirleniyordu…

  2. metin Says:

    Gece gece sayıklarsak böyle olur işte sevgili dostum. Haklısınız. Eşekliğimi telafi ettim şimdi. Sağolun varolun.

  3. zeynep Says:

    Metin Bey,

    Ben çello sesine olan düşkünlüğümün de tetiklemesiyle bu Apocalyptica’yı pek bi severim. Bu şarkıyıda hatırladım evet, bir kaç yıl önce çok fazla dinlememe rağmen, epeydir duymamıştım. Apocalyptica’ya bu şarkıda eşlik eden beylerden, Ville Valo olanın sesine ayrıca hayranımdır. Yahu ben bu Finlandiyalı gothic metalcileri dinlemekten çok hoşlanırım niyeyse. Teşekkürler!

  4. metin Says:

    Ben de öyle Zeynep Hanım. Sevindim buna.

  5. Elestirel Gunluk Says:

    Estafurullah Metin bey, sadece siire haksizlik etmeyelim dedim…Cunku bilirsiniz bir ses dahi bozabilir buyusunu siirin.

Bir Cevap Yazın

