VE HANGİ OMUZ VE HANGİ BECERİ / BÜKEBİLDİ KALBİNİN KİRİŞLERİNİ*

ille yazı mı yazmak gerek! tek kelime etmeyecek ve musiki san’atı mevzubahis oldukta kendime koyduğum standartlar hususunda pek ince eleyip sık dokumadan, hanım kızımız pek hisli şakıyor diyerekten, örgü örerekten bade süzerekten şu şarkıyı dinleyeceğim işte öğlen öğlen. bugün belki bunu ikindin ikindin ve de akşam akşam da dinlerim yanında bir bardak soğuk suyla.

(*) william blake

13 Yanıt to “VE HANGİ OMUZ VE HANGİ BECERİ / BÜKEBİLDİ KALBİNİN KİRİŞLERİNİ*”

  1. ekmekçikız Says:

    Ehem ehem, nesi varmış hanım kızımızın?
    Ben severim kendisini.
    Dinledik bi güzel işte, yine dinleriz.
    Hem soğuk su iyi de orta kahve de olur yanında, açık çay da.
    Olmaz mı?

  2. metin Says:

    Yok bişeysi tabii ki efenim, ben de severim kendisini. Yanına kahve gider mi acaba diye düşündüm de, gider niye gitmesin. Tarot falı bile gider. Gözyaşında tuz vardır yalnız, kartlara bişi olmasın dikkat.

  3. ekmekçikız Says:

    Tarot falı bakacakmışsınız gibi bir hisse kapıldım, aniden.
    Bırakın gözyaşını filan, onu hanım kızımız tüketiyor, size ne?

  4. metin Says:

    Ben tarot falı bilmem ki… Bilen birini tanırdım vaktiyle ama unuttum ismini…

  5. metin Says:

    Bildiğim, operatör ve falı açtıran kişinin desteyi üçer defa karıştırıp kesecekleridir. Kartları dizmeden önce “belirleyici kart” seçilip açık olarak ortaya konur. Sonra ilk kart onun üstüne açık konur, sonra ikinci bunun üstüne çapraz vd…

    Filan işte.

    Dedim ya, bilen birini tanırdım ama unuttum ismini…

  6. ekmekçikız Says:

    İyi ki de bilmezsiniz(miş)!
    🙂

  7. ekmekçikız Says:

    Aman ya!
    Fal mal, boşgeçin bunları bir kalem.
    Hava yarın güzel olacak.

  8. metin Says:

    MFÖ

  9. metin Says:

    …geldi aklıma birden şimdi. İtoğluitler güzelim şarkılarını cıngıl mıngıl yaptılar ya, iyi bok ettiler.

  10. metin Says:

    Bestelerini cıngıllaştıran müzisyenleri reklam ajanslarında ofisboy olarak kullanacaksın! Nota kağıtlarının üzerinde de ikindi kahvaltısı yapacaksın! Bunu bilir bunu söylerim. Çocukluğunu geçirdiğin evi müteahhitin ellerine teslim etmek gibi birşey bu yaptıkları.

  11. zeynep Says:

    Barış Manço’nun “Karasevda”sını da Karayalçın’a cıngıl yapmışlar. Tam da “güler misin ağlar mısın”lık olmuş.

  12. zeynep Says:

    Metin Bey,

    Bazı çevirilerde “kalbinin kaslarını” diye geçiyor, ama bu hali vurgu ve anlam açısından kesinlikle daha güçlü geliyor.

  13. metin Says:

    “Kalbin kasları” biraz tıp fakültesi kokuyor!

Bir Cevap Yazın

