SİZİNKİ HANGİSİ?

a. {:)}  I – ı – I  

b. {:)}  I – I  

c. {:)}  I  

d. {:)}  I [ – I ] 

e. {:)}  I – ı [ – I ]  

f. {:(}  I – ı [ – I ]  

g. {:(}  I [ – I ]  

h. {:(}  I  

i. {:(}  I – I  

j. {:(}  I – ı – I

82 Yanıt to “SİZİNKİ HANGİSİ?”

  1. ekmekçikız Says:

    Aa! Ne bu böyle?
    Neyin hangisi, nedir?

  2. metin Says:

    Vaktiniz olur da keyfiniz isterse düşünüp bulursunuz efenim. Önce oturup yazısını yazayım dedim, sonra böyle simgesel simgesel anlatayım diye karar kıldım. Böylesi daha açık ve net aslında. Bir nevi insanlık halleri diyelim biz buna.

  3. metin Says:

    Bir de, bu bir anket ama şu alttaki forma sıkıştırırsam pek okunaklı olmayacaktı sanırım.

  4. metin Says:

    Eğer hiçbiriniz anlayamazsanız o vakit daha bir Türkçe yazarım!

  5. metin Says:

    Hadi sizi yormayayım zebbah zebbah Ekmekçikız Hanım! Sizinkini ben söyleyeyim:

    E şıkkı.

  6. metin Says:

    Yani pardon, “söyleyeyim” dedim ama bu kastı aşan bir ifade, “tahmin edeyim” demeliydim.

  7. ekmekçikız Says:

    Yanlış yere sordum anlaşılan, google amca da bilemedi. Hımm, başka kim bilir, bunları yahu?

  8. ekmekçikız Says:

    Bunlar ruh hali filan gibi birşeyleri tanımlıyor olsalar gerek. De, yazılıları ne aceba?

  9. metin Says:

    Efenim ipucu 12.39 yorumumda saklı.

  10. ekmekçikız Says:

    Anladım sanki, onu da….
    Ahhh! Bu sizin bulma(ma)calarınız!
    Hiç bilemedim ki, şimdiye dek…
    İşte, yine çuvalladım!
    😦

    Ve de değişti işte 🙂 ifadesi, bakın.

  11. metin Says:

    İlgi gösterip de yorum yapma zahmetinde bulunan birkaç kişi daha çıkarsa, Türkçeye çevireceğim!

  12. zeynep Says:

    Türkçeye gerek yok Metin Bey. İnanın bu hali daha etkili olmuş. Tebrikler.

  13. ekmekçikız Says:

    Yahu Zeynepciğim,
    Ne anladıysan bana da bir anlatsan…

  14. zeynep Says:

    Benimki fotoğrafta J şıkkı gibi görünüyor. H ve İ yi de kapsıyor. Ama F şıkkına da evriliyor.

    Durun sizinkini de tahmin edeyim. Tabii önce izninizle ama?

  15. zeynep Says:

    Canım Ekmekçikız’cım 🙂

  16. zeynep Says:

    Ama Türkçesini yazamam ki şimdi. Bunu burada sadece Metin Bey yapabilir. Burası onun malikanesi ki: )

  17. zeynep Says:

    Metin Bey izninizi bekliyorum, sizinkini tahmin için.

  18. metin Says:

    Edin efenim.

  19. metin Says:

    Tabii ben tahmininizin doğru olup olmadığına ilişkin fikir beyan edip etmeme hususunda kararsız kalayım mı kalmayayım mı diye kur’a çekeceğim!

  20. metin Says:

    Bu arada, bu simge dilini Türkçeye çevirmekten kesinlikle vazgeçtim.

  21. metin Says:

    Türkçeye çevrilmeMEsini de hassaten rica ederim.

  22. ekmekçikız Says:

    Siz hiç mi hiç acımayın bana olur mu?
    Ben acele tarafından “f” olduverdim, bu durumda…

  23. metin Says:

    Ekmekçikız Hanım,

    Bakın durum çok vahimmiş. Sizden şimdi bana vaktiyle burada siz ve Bülent Bey tarafından verilen bilgilerin güncellenmesini talep ve rica ediyorum.

    (İtinayla konu değiştirilir!)

  24. metin Says:

    Konuyu değiştirme girişimimin sizin tahmininizi engellemeMEsini rica ederim bu arada Zeynep Hanım!

  25. ekmekçikız Says:

    Ha ha hah!
    Ben de hemen oltaya geleyim bari!
    Fekat, hatırlatacağım açıklama sözünüzü…
    Eee? Biz ne diye evde ekmek yapıp durmaktayız ki?
    Siz halen daha o paketteki besini mi tüketmekte siniz?
    Hemen bu akşam gidip taksit maksit bir alet edininiz, yarın mis gibi ekmek yiyiniz. Aslında, ona bile gerek yok, evdeki kek mikseri de olur ya, hadi acemiliğinize verelim.

  26. metin Says:

    Efenim, teknik açıklama bekliyor bu tembel ve unutkan ve konudeğiştiren bey sizden.

  27. ekmekçikız Says:

    Nasıl bir teknik açıklama?
    Bakın bunu da anlamadım, demek ki bugün bir durgunluk var, bende.

  28. ekmekçikız Says:

    Siz şu işaret dili konusunu ekrar bir gözden geçirin, bence…

  29. metin Says:

    En iyi model hangisiydi mesela?
    En uygun un çeşidi/çeşitleri ne[ler]dir?
    İşin acemisi için en kolay ekmek tarifi nedir?
    Aygıtın temizlenmesi zor mudur? Zırt pırt ekmek yapılabilir mi?
    Bu ekmekler kaç gün dayanır?

    Vs vs…

  30. metin Says:

    Zeynep Hanım çay demlemeye mi gitti acep bu eğlenceli mevzuyu renklendirmek içün?

  31. metin Says:

    12.35 yorumumu tekzip ediyorum efendim! Böyle anket olmaz, olmamalıdır binaenaleyh. Başlık, bir başlık olsun diye öylesine yazılmıştır tarafımdan. Bu bir anket değildir netekim.

  32. ekmekçikız Says:

    En iyi model-marka en ucuz olanıdır, bence.
    Nihayetinde bir süre sonra, yani alışınca diyeyim kısacası, onu sadece hamur karıştırmak için kullanıyor olacaksınız.
    En uygun un çeşidi, başlangıç için kıvam konusuna alışına dek, beyaz undur. Benim en çok severek kullandığım ruşeymli undur. Aslında Söke Un’un ikili paketteki unları (karton kutu içinde) evde ekmek yapmak için en uygun olanları.
    Her makinenin içinde çeşitli ekmek tarifleri var. Bence, makineyi tanıyana dek “basic” olan tarifle başlamak en iyisidir.
    Aygıtın temizlenmesi çok kolay. Doğru yapmışsanız, zaten yapışmadan çıkar. Kazayla yapışsa bile, hamur dediğiniz, un ve su nihayetinde
    ıslatınca çıkar.
    Zırt pırt ekmek yapabilirsiniz, istediğiniz kadar, istediğiniz zaman.
    En az iki gün lezzetle yiyebilirsiniz, ekmeğinizi. Daha uzun kalsın isterseniz, dilimleyip, torbaya koyup, buzlukta bekleteceksiniz.

    Başka?
    🙂

  33. ekmekçikız Says:

    Zeyneeep, pabucu yarımmm
    Çık dışarıya oynayalımmm!

  34. zeynep Says:

    Deli olaciim. Ben WordPress yorumlarını geç görmeye devam ediyorum. höff.

  35. zeynep Says:

    Geldim geldim. Metin bey sizin durum tahminen F şıkkı.

  36. zeynep Says:

    Metin Bey bence de bunu Türkçeye kesinlikle çevirmemelisiniz. Bunda benim patavatsızca yorum yapmamın etkisi büyük biliyorum. Ama siz öyle kibarsınız ki tabii bunu yüzüme vurmayacaksınız 🙂

  37. zeynep Says:

    Kendi durumumla ilgili yorumda eksiklik var düzeltiim. Evrildiğim durum sadece F şıkkı değil. Belki F, belki E.

  38. zeynep Says:

    Pardon, şimdi konuyu değiştirebiliriz : )

    (vow bence blog aleminde okuduğum ve hatta çenemi tutamayıp yanıtladığım en tehlikeli anketti bu. Resmen dıkandım.)

  39. zeynep Says:

    Ekmekçikız’cım, sen öyle güzel güzel sinema yazıyorsun ve ben de imreniyorum ya, tembel ve beceriksiz bir seyirci olarak. İşte filmlerimden birini yazdım demin, daha doğrusu karaladım. Ama sonra alıcı gözle baktım bi şeye benzememiş. Yollamamaya karar verdim şimdilik.

    😉

  40. ekmekçikız Says:

    Bakın, ısrar ediyorum. Birinin bana açıklaması lazımmmm. Ben bugün odun kafayım, tın tın, ses çıkıyor bakın! 🙂

  41. ekmekçikız Says:

    Zeyneeepp,
    Lütfen, yayınla şu sinema yazısını da, madem konu değiştiriyoruz, neşemizi bulalım.
    Yoksa, ööle ekmek makinası filan falan, olmeyoo…

  42. metin Says:

    Ekmekçikız Hanım,

    Yav nerde bende öyle sıkıldıkça ikişer ikişer cihaz alacak bütçe!

    Bu haberin içeriğini daha önce de duymuşluğum bilmişliğim vardı da böyle pattadanak sayıp döktüler ya hepten tırstım şimdi. Acilen ev üretimine geçmem lâzım. Zaten son günlerde canımın sıkıntısı zirve yaptı, belki bana eğlence de olur bu diyorum.

  43. ekmekçikız Says:

    Waay be!
    Şu yazıyı da yorum manyağı yaptık ya! Helal olsun!
    Bu arada kulakların çınlasın, Candancığım. “Yorum manyağı” sözü onundur. 🙂

  44. metin Says:

    Evet, sinema sanatını konuşturalım efenim!

  45. zeynep Says:

    Hehe tamam ama öyle zınk diye yayınlayamam ki be canım buna resim, video filan destek istiyor. Hatta beni bilirsin birazda şiir katmam lazım. Hem yerim dar, bi de dıkandım dediğim gibi. Şimdilik zor anlayacein: )

  46. ekmekçikız Says:

    Hoppalaaa!
    Kim dedi ikişer ikişer edavat almanızı?
    Ben size evde kek karıştırma aleti (mikser yani mikser), vardır. O varsa, ekmek aleti almayın didim, tam aksine. Ne çifti, ikisi?

  47. metin Says:

    Nerde bu millet bu Cano Hanım! Nasıl özletti kendisini. Kurbağalar cebine dolsun onun!

  48. ekmekçikız Says:

    Sen bana yazı konusunu söyle ben sana ek destek bulayım, Zeynepciğim. Hadiii!

  49. metin Says:

    Valla tersinden anlamışım, özür dilerim Ekmekçikız Hanım.

  50. zeynep Says:

    Benim 3.14 te yolladığım mesaj, aslında Ekmeçikızcımın 3.11 de yolladığının tam altında olmalıydı.

  51. zeynep Says:

    Neyse siz yazadurun, ben zaten bir süre göremiyiciim. Bari bi kahve filan içeyim bu arada.

  52. ekmekçikız Says:

    Öyle bi şey olması veya olmaması senin elinde deel ki, Zeynepcim. Şimdi biz bu güzel havada büroya sıkışıp kalmış faniler olaraktan, geçtik PC lerin başına pata da küte de yazıp duruyoruz ya, o yorumlar, hangi optik kabloyu buluyorsa, oradan şeydip akıyor ya, işte o nedenle sıralar şaşıyor. Yaa!

  53. ekmekçikız Says:

    Bu arada, ben de bir sade türk kahvesi alsam mı, aceba?
    Belki, yine Metin bay’in fal bakası felan tutabülür. Neden olmasın?

  54. metin Says:

    “Şimdi biz bu güzel havada büroya sıkışıp kalmış faniler olaraktan”

    Aynen efenim aynen!

  55. metin Says:

    Heh heh, o modda değilim efenim. İsyanlardayım. Açıkhavada kahve içmek istiyom, gazetemi rüzgârda hışırdatmak istiyom, iş miş düşünmemek istiyom, trene uçağa tomofile binip gitmek istiyom.

  56. metin Says:

    Hele de hangi şıkta olduğum aklıma düştükçe…

  57. metin Says:

    Dünyaya bir dahaki sefere ne olarak gelmek isterdiniz diye yeni bir anket düzenleyeyim bari. Sevdim bu işi.

  58. metin Says:

    Dünyanın katılımcısı en az olan anketlerini düzenlemek gayet hoş bişi.

  59. metin Says:

    Bugün yorum manyağı oldum evet. Cano Hanım, halâ çınlamamakta ısrarlı mı kulaklarınız efenim, hı?

  60. metin Says:

    Kendi yazısına en çok yorum yapan manyak olarak da blogistan tarihine ismimi altın yaldızlı harflerle yazdıracağım, anlaşıldı.

  61. metin Says:

    Patronlar görürse işten kovulmam garanti!

  62. ekmekçikız Says:

    Henüz kovulmadınız mı?

  63. metin Says:

    I’ıh! Bekliyom!

  64. ekmekçikız Says:

    Bitmedi mi kahve?

  65. metin Says:

    Bitmemiş…

  66. zeynep Says:

    Bitti bitti. Telvesine baktım bi yarım saat kadar, ööle gözlerimi devire devire: )

  67. zeynep Says:

    “trene uçağa tomofile binip gitmek istiyom.”

    Aynen Metin Bey. Bödler Abimi dediydi hani, “hey trenler vapurlar beni götürün buradan!” diye. İşte öyle…

  68. ekmekçikız Says:

    Aa, sen bakmayacaktın ki!
    Metin Bey bakacaktı, yaa!

  69. zeynep Says:

    Bana zaten bi sözü vardı Metin Bey’in fal için. Ama bu sıralar üstüne gitmeyelim bari.

    Hem baktımda bi şeycikler göremedim Ekmekçikızcım.

  70. ekmekçikız Says:

    Ben sadece ve yalınızca tomofil isteriyrem. Şöyle tatlı tatlı sohbet ederek, arada durup bir çay içilerek uzun uzun gidilecek bir yolla birlikte ve asla tek başıma deel…

  71. zeynep Says:

    Ben tren istiyorum. E yanımda tatlı tatlı sohbet edecek biri olsa tabii iyi olar.

  72. ekmekçikız Says:

    Haa, bak tren de olabülür. Şöyle gece boyunca sürecek bir yolculuk, bir uçtan diğerine…

  73. metin Says:

    Bence kesinlikle tren. Hatta -kalmadı ya- kara tren.

  74. zeynep Says:

    Metin Bey, “şööle en karasından” yazacaktım vazgeçmiştim. Yine romantizme bağlamıyim diye. Siz benden çok yaşayacaksınız. Evvet kesinlikle kara tren.

  75. metin Says:

    Zeynep Hanım,

    Sözümü unutmuş değilim efenim. İlk fırsatta…

  76. metin Says:

    Şartım var: Kara tren Toroslardan da geçecek ama…

  77. ekmekçikız Says:

    Hımm, yoksa sen de çocukluğunda İstanbul Adana yolunu kara trenlerle yapmış olangillerden misin, Zeynep?
    Ya siz Metin Bey, siz hangi yollara düşmüştünüz?

  78. zeynep Says:

    Tamam Metin Bey bana uyar. Neydi adı ımm, Toros Ekspresi, ona bineriz.

  79. ekmekçikız Says:

    Buyur işte, sonunda yazanları karıştırmışım.
    (Another odun kafa durumu, af buyrula.)
    Tamam, tersini çevirip soruyorum.
    (Bir de arsızlık ki…)

  80. zeynep Says:

    Ekmekçikız’cım, benimki Haydarpaşa kısmı tamam ama Adana’ya kadar gitmedi, evet, bir kaç kez, hem de çocukluğumda o trene bindim. Ondandır belki özlemim.

  81. metin Says:

    Toros, evet, Toros’tu galiba…

  82. ekmekcikiz Says:

    Benim bildiğim, Toros Ekspresi eskiden Adana’ya giderdi. Şimdi Antep’e gidenin adı “Toros”muş, Adana’ya gidenin adı “Çukurova” imiş.
    Oysa taaa 40 günlükken binmişim o Adana trenine.
    Hava öyle sıcakmış öyle sıcakmış ki, bütün vücudum kum dökülmüş gibi kabarmış, isilik dökmüşüm.
    Belki de sıcağı sevmememin tek nedeni, işte “o” yolculuktur.
    Hani, Toros denince aklıma geldi.:)

Bir Cevap Yazın

