gömleğimin kol düğmesinin ipliği koptu kopacak. tamir etmeli.
üşüyorum. ıslak bir rüzgar üfürüyor içime. ayakkabım su alıyor.
göremiyorum. gözlüğümün camındaki buğudan.
üff. dosyalar, dosyalar, dosyalar.
ben birini seviyordum ama neden ki?

ekmeğim kuruyup kaskatı kesilmiş.
suyum ısınmış.
mandalina deyince niye insanın aklına hastane odası gelir?
off. yetişmiyor işler.
ben geniş zamanda sevmiştim. ama geniş zaman bitmez ki!

şu şarkıda ne demek istiyor solist?
şu kelime ne anlama geliyor?
bana koskocaman, zeytin yeşili ciltli bir sözlük lâzım.
pöff. burası çok sıcak, sıkıldım.
ne iyi gelir hayalet basmasına?

maması bitmiş kedimin. alıp geleyim çarşıdan.
sokak ıssız. karanlık korkutuyor. çöp kamyonu da geçip gitmiş.
anahtarı kapıda mı unuttuydum?
ahh. bu unutkanlıklar nereye kadar.
ben eskiden yalnızlığımı da unutmuştum.

gözyaşı ne işe yarar?
gidip çay demlemeli. birkaç zeytin, bir bardak su.
eh. kapat sözlüğü!

22 Yanıt to “…”

  1. ekmekçikız Says:

    Evet, ne demek istiyor bu şarkıda solist? 🙂

  2. metin Says:

    Şey, pardon, hangi şarkıda?

  3. metin Says:

    (Anladım da domuzluğuna sordum!)

  4. Hakan Güzhan Says:

    Selamlar efendim…

    Yine her zamanki gibi çok etkileyici…Lütfen hep yazın…

    Size bir sorum olacak, ses dosyası eklerken nasıl o player görüntülü bağlantıyı sağlıyorsunuz? Ben ses eklemek istedm sadece şarkının bir linki çıkıyor ve bastığınızda başka sayfaya yönlendiriyor…Rica etsem yardım eder misiniz?

  5. metin Says:

    Hakan Bey,

    Teşekkür ederim. Benim kullandığım ses dosyası üreticisi, fileden.com’dur. Linkini tıklıyor, kendinize kullanıcı adı ve şifre alıyor, o adreste ses dosyası kaydettikten sonra köşeli parantez açıp audio yazıyor ve oradaki ses dosyasının adresini kopyalayıp köşeli parantezi kapatıyorsunuz. Sonra bunu kendi yazınızın uygun yerine kopyaladığınızda ses dosyasını yayına hazır hale getirmiş oluyorsunuz.

  6. Hakan Güzhan Says:

    bu dediklerinizi aynen yaptim metin bey…
    maalesef player cikiyor, ama `error opening file ` diyor?
    neyi yanlis yapiyorum bir saattir bulamadim…

  7. metin Says:

    Hakan Bey,

    fileden.com’da dosya üretirken kaynak dosyanın .mp3 uzantılı olması gerekiyor. Yoksa olmuyor.

  8. Hakan Güzhan Says:

    çok ilginç, çünkü ses dosyası .mp3 uzantılı zaten…
    yine yüklemiyor…
    dosyayı yükledikten sonra 2 satır çıkıyor, tümünü mü kopyelemem gerek, ben sadece birinciyi yapıyorum, tümünü yapınca player yerine sadece yazılar görünüyor, bozuk link olarak…
    acaba fileden.com’da bir süre geçmesi mi gerekli dosyanın erişilebilir olması için?

    bu arada yardıma ayırdığınız zaman için çok çok teşekkürler, çünkü hayatta en değerli şeylerin başında zaman gelir diye düşünüyorum, hele sizin gibi değerlerin zamanı…

  9. Hakan Güzhan Says:

    metin bey olduuuuu….sorun, html tab ile sayfaya yapıştırmaktaymış, biraz forum okudum…görsel(visual) tab ile yapıştırınca olmuyormuş…
    ilk sizi beklerim Galata Kulesi’ni dinlemeye:)
    http://hakanguzhan.com/2008/12/24/galata-kulesi-2/

  10. ekmekçikız Says:

    Metin Bey,
    Eee, cevap yok henüz!?
    Şu tepede çalıp duran şarkıyı kim söylüyor, ne diyor, adı nedir?

  11. madafaka Says:

    o şarkıyı söyleyen benim.

  12. zeynep Says:

    “gidip çay demlemeli. birkaç zeytin, bir bardak su.”

  13. metin Says:

    Bence de Zeynep Hanım… Hele de ilikleri titreten, sulu bir kar ortalığı kasıp kavuruyorsa…

    (Çay, benim kutsal içeceğimdir. Zeytin üzerine kitaplar yazılmalı. Ve su –o ancak kendisiyle karşılaştırılabilir.)

  14. metin Says:

    Madafaka Bey,

    Hoşgeldiniz efenim. Siz olamazsınız o şarkıyı söyleyen! Eklentiniz var!!!

  15. metin Says:

    Ekmekçikız Hanım,

    Milpardon efenim. Kısacık sorunuza cevap vermek için beş gün beklettim sizi.

    O şarkıyı söyleyen hakkında destan gibi bir yazı yazmak niyetindeydim Jazzetta’da ama olmadı gitti bir türlü. Hatta Jazzetta 1.0’ın resmi kapanış müziğinin sesidir kendisi. İlginç bir hanımefendidir, değerli bir şahsiyettir, saygı duyulası bi zat-ı şahanedir. O, Mircan’ın ta kendisidir. Mircan da kimmiş diyeni tek ayak üstünde bekletir, icabında sınıftan atar, hatta ve hatta tasdiknamesini eline tutuştururum icabında, ona göre!

  16. metin Says:

    Hakan Bey,

    Sevindim problemi çözdüğünüze. Havuz problemleriyle aranız nasıldır efenim? Ben artık matematik problemlerini filan aştım, allahın cezası performans ödevleriyle uğraşıyorum. Pek yakında ikinci defa ortaokul diploması alacağım! Umarım çocuk çoluk sahibi olmak gibi dehşet verici bir insanlık hali içinde değilsinizdir!

  17. ekmekçikız Says:

    Metin Bey,
    Tam tasdiknameyi almak üzereydim ki, bin şükür dilimi tuttum ve iz sürmeye başladım. Neyse ki, buldum. Ohh! 🙂
    Deminden beri de dinliyorum, harika bir ses.
    Siz, bulup çıkarıyorsunuz böyle, sonra biz şaşkın bakakalıyoruz. (Yani, “ben” diyeyim de, bilenler okka altına gitmesin, sayemde.)

  18. metin Says:

    Ekmekçikız Hanım,

    Bundan önceki yorumumda “Hatta Jazzetta 1.0′ın resmi kapanış müziğinin sesidir kendisi.” demiştim ya, bakınız.

  19. ekmekçikız Says:

    Okudum ve de dinledim de, o vakit “veda” konusu öncelikliydi. O nedenle müziğe ve sese dikkat etmemiş olmalıyım.
    Siz bana tasdikname değilse de, bir uyarı vereceksiniz anlaşılan…
    🙂

  20. metin Says:

    Biraz öyle olacak, evet yani!

  21. ekmekçikız Says:

    Ağlarım ama! :(((

  22. metin Says:

    Çoktandır duygusuz biri olmayı becerebilmeye karar verdiğimi söylemeyi unutmuş muydum efenim?! (Meali için yine mealen bir özdeyiş: Bazen kötü şeylere maruz kalmamak için daha az kötü şeylere razı gelmek gerekir!)

Bir Cevap Yazın

