BU YAZI İÇİN BAŞLIĞA GEREK YOK!

bazen usulca, kimi gürültü patırtıyla, arada heyecanla, nadiren kederle, çoğun içgüveysinden neş’elice denizinize salıverdiğim bu kelime şişelerinin bazılarının tıpası çıkmış olabiliyor. o vakit bilin ki içine tuzlu su girmiş, hurufatı silip süpürmüş, bi güzel yuyup yıkamış, anlam ve çağrışım ve fikir ve duygu yüklerinden azat etmiş demektir. öyle durumlarda “meşaz”ımı familyasını bilmediğim bir denizkuşunun kanatlarına kondurmuş olduğumu varsayın. uçsun, uçsun, uçsun, gelip yuvanızın damına konsun. bacadan aşşağı sarkıtsın bir ince kavrayış ipiyle eğri büğrü iletimi.

ne biliiim. yazdım işte.

nasılsa okumayacaksınız. deminki yazıyı da okumamışsınızdır siz. hiçbiriniz yoksunuz bugün. hangi cehennemdesinizdir kimbilir.

12 Yanıt to “BU YAZI İÇİN BAŞLIĞA GEREK YOK!”

  1. funda Says:

    ama ben okumuştum
    şimdi de okudum
    cehennemde de diilim
    burdayım örtmenim

  2. metin Says:

    Gölgesinden bile hızlı silah çeken kovboy, yaya kaldı hızınız karşısında valla! Hem tebriklerimi, hem teşekkürlerimi, hem de şükranlarımı sunuyorum Funda Hanım. Size madalya vericem. Üstün hizmet madalyası diil ama “gözyaşartıcı vefakârlık madalyası”, valla billa ciddiyim.

    Yorumcu dediğin böyle olmalı. Dünyada yapayalnız kalıvermiş hissiyle ürperip duran zavallı blogçuyu öööle ortada bırakmayan türünden.

    Bir kez daha şükran duygularımla…

  3. farukahmet Says:

    metin bey,
    ben okumakla kalmayıp Google Reader’ımın “add star” ve “share” düğmelerine bile basmıştım dünkü yazınız için. hiç yorum yazmayan okuyucularınızın olduğunu da bilin diye diyorum (“lurker” diyor ecnebiler bizlere).

  4. metin Says:

    Hoşgeldiniz efendim. Çok ama çok teşekkür ederim. Ama samimiyetle belirteyim ki, provokatif olsun diye oturmamıştım yazmaya, inanın valla. Öyle birdenbire dökülüverdi klavyemin tuşlarından ekrana son paragraf!

    Sağolun varolun. Beni varlığınızdan haberdar ettiğiniz için de ayrıca.

  5. Obli Vious Says:

    “nasılsa okumayacaksınız. deminki yazıyı da okumamışsınızdır siz.”

    Hic anlayisli degilsiniz.. okumak ile anlamak arasindaki farkin onemli olacagi konusunda azicik anlayisli olsaniz bunlari demezdiniz..

    Yani, ben okudum. Okudum da ne anladim diye dusundum dusundum dusundum..

    Aklima onerebilecegim bir detoks klinigi e gelmedi. Caresiz kalakaldim.

    “hiçbiriniz yoksunuz bugün.”

    eh.. yarin da bugunden demektir..

    “hangi cehennemdesinizdir kimbilir.”

    kac tane cehennem var ki?

  6. tavsan Says:

    tuzak kurmussunuz son paragrafta. evet okudum ve ilk paragrafi okuduktan sonra su soruyu sormak istedim: siz kitap yaziyor musunuz? eski yazilardan birinde, sanirim jazetta’da geciyordu sanki bir kitabiniz oldugu. var ise, turu ne, ne uzerine? yok ise, yazsaniza!

  7. metin Says:

    Obli Bey,

    “okumak ile anlamak arasindaki farkin onemli olacagi”

    Anlamak için önce okumak gerekir.

    “Aklima onerebilecegim bir detoks klinigi e gelmedi.”

    Buna cevap vermemeliyim -nedenini biliyorsunuz.

    “kac tane cehennem var ki?”

    Dante’nin var. Benim var. Sizin var. Herkesin cehennemi kendine.

  8. metin Says:

    Tavşan Hanım,

    Tehlikeli sorular sormuşsunuz efenim! Evet, buralarda (SY ve J) bahsi geçmişti…

  9. Suat Says:

    Reader’a bakmaya fırsat buldukça okuyoruz okuyoruz da mecalimiz yok.. İş cehennemindeyiz, iş. Hem de taa en dibinde!

  10. metin Says:

    Suat Beyciğim,

    Ah hiç sormayın o iş cehennemini!..

  11. Passive Apathetic Says:

    – Kac tane cehennem var ki?

    – Dante’nin var. Benim var. Sizin var. Herkesin cehennemi kendine.

    Hamlet’ten bir alinti gibi olmus, cok sevdim.

  12. metin Says:

    Ah, teşekkürler…

Bir Cevap Yazın

