KÜŞAYİŞ

“hayır, herkesin farklı bir düşü vardır.”*

hayır, herkesin farklı bir düşüşü vardır.

bu düşüş, her zaman yere olmaz, göğe de olur bazen, bazen yanal alanlara olur, yarı-ömrü kozmik belirsizliğin zamanlılık oyununa bağlı bir yabancı kas yığını cisimciğine mesela, yahut imleyen-im-imlenen şeytan üçgeninde kaybolmuş osuruktan-anlam-teyyaresine.

hayır, herkesin farklı bir üşüyüşü vardır.

bunun için ille ısı kaynağı, ısıölçer, ısı azalması gerekmez.

hayır, herkesin farklı bir üşüşüşü vardır.

bazen ortada kalakalmış bir hayat cesedine, kimi vakit ayaklar altına alınmış dünyanın (burada virgül var) inadına dikilmiş fallusuna.

(*) banu hanım’a teşekkürlerimle. bir kez daha. o en sonki müzik için de ayrıca.

14 Yanıt to “KÜŞAYİŞ”

  1. banu Says:

    (:

  2. metin Says:

    Cehaletimi mazur görün efenim, bu işaret ne anlama geliyordu lisan-ı internette? Somurtma? Hayalkırıklığı? Üzüntü? Kızgınlık? (Valla çıkaramadım.)

  3. metin Says:

    Şurada yok mesela o işaretten…

  4. metin Says:

    Banu Hanım beni meraklara garkedip gitti sanırım. Yok mu beni meraktan kurtaracak bir hayırsever? Uyku tutmayacak şimdi…

  5. metin Says:

    Bi de inanmıyor Fethi Bey, “eskiden kartaldım, şimdi sürüngen oldum” deyince… Baksanıza bir kişi bile çıkmıyor şu fakire yardıma gelecek…

  6. metin Says:

    Ne diye buralarda böyle kendi kendime konuşurum bilmem ki…

  7. metin Says:

    İyisi mi gidip zıbarayım…

  8. metin Says:

    Yarın bize tatil de yok…

  9. banu Says:

    metin bey sadece 🙂 le eş anlamda bir tebessümdü benimki okuyorum ya da görevlerimi ifa etmesem de varım demeyi gizli bir parantezde anlatan.

  10. metin Says:

    Ama gülümseme işaretinin tersi değil miydi yazdığınız? Ben bu internet imlasını öğrenemeyeceğim vesselam!

    Ha, bu arada “görevi ihmal” demişken iyi oldu hatırlattığınız!.. Hani bi şenliğimiz var ya bizim…

  11. banu Says:

    bu sefer normal güldüm. başımı alışılmış tarafa yatırıp 🙂 sözüm söz de rotarlı işte biraz…

  12. metin Says:

    Peki efenim. Bekleyeceğim ısrar ve sabırla.

  13. ekmekcikiz Says:

    Öbür Banu Hanım’ın “Küşayiş”i, hangi sorulara cevap ve/veya itiraz ola ki?
    Ki, çok yerindeler bence.
    🙂

    Metin Bey, yukardaki işaret doğru mu?

  14. metin Says:

    Efenim onu Banu Hanım’ın malikanesini ziyaret ederek görebilirsiniz sanırım.

    İkinci sorunuza gelince… İnternet imlâsını ben daha ezberleyemedim. Hiç kullanmıyorum, bana konvansiyonel imlâ yetiyor şimdilik, alışamadım ötekine daha. Bi tek İsmail Aga’yı biliyorum doğru dürüst, yani şimdi sizin kondurduğunuz… (İsmail Aga => Bay Sırıtkan => Mr. Smile)

Bir Cevap Yazın

