LITTLE DRUB OF POISON

“iki kelimem hızla düşürülmüş”*
hangi iki kelime
onları bulmaya çalışıyorum

bir gözümü kapıyorum
hangi gözümü
bilmiyorum

iki suretim var benim
biri ötekinin sureti
hangisi hangisinin sureti

hız hızla hızlanıyor
ivme mi diyorlar buna
ne demeye getiriyorlar

iki kelimemin düştüğü yeri
görmek için ben de
düşüyorum

(*) banu’nun blog yazısından dört kelime, ikisi hızla düşürülmüş, ama hangi ikisi -kendisine teşekkürlerimle. 

5 Yanıt to “LITTLE DRUB OF POISON”

  1. banu Says:

    işte öyle tam.

    en masum maskesi ya da tüm bilmezliğiyle gelen her yeni etki metamorfoza uğruyor düğümlerde, hiç de sık yakalanamayan bilinç keskinlikleirnde.

    “drop”ların “drub” olduğunu,

    ivmenin “g” kere “g”ye katlandığını,

    cazibe-i arzın şuh kahkahalarını,

    düşen kelimelerinizin -eksilen her yanınızın- çığlığını,

    hiç bilmediğiniz kadar çok bilirsiniz o zaman.

    bundan diyorum ya;

    durmadan gözeneklerimizden hayat kaçıyor!

    ama biz sadece çıldırayazken bunu farkediyoruz…

    o zaman işte.

    tam o zaman bile isteye düşmeye başlıyoruz…

    sarmal çıldırmalar bunlar…

    içiçe bir düşmekle
    ne demeye getiriyoruz?

  2. metin Says:

    Bu vesileyle Passive (yani Birinci Passive) Hanım’ı da gaflet uykusundan uyanmaya davet edelim efenim…

    “içiçe bir düşmekle
    ne demeye getiriyoruz?”

    Soralım bunu. Biz soralım da kuyuya atmış olalım soruyu. Ayışığı aydınlatır belki kuyunun ağzından.

  3. banu Says:

    🙂

  4. Comment d’après la pluie, cher poete ? « Little Drop of Poison Says:

    […] şu buzdaneve bir yol düşünmeli, metin abi‘ye teşekkür etmeli, sonra çıkıp sonsuz grilerle biraz fotoğraf […]

  5. passive Says:

    boşluk sadece.

Bir Cevap Yazın

