KEDİ BALIĞI 7

balık kokusundan hiç hazzetmem -özellikle çiğininkinden.

gelgelelim balık yemiş kedideki balık kokusuna bayılırım.

12 Yanıt to “KEDİ BALIĞI 7”

  1. ekmekcikiz Says:

    Bayat balık kokusu ise, kastınız, haklısınız.
    Yoksa taze balığın, denizden yeni çıkmışının, dondurulup çözülmemişinin ne kokusu olacak ki?
    Miss gibi deniz kokar olsa olsa.

  2. metin Says:

    Iyyk, bayat balık!..

    Denizden yeni çıkmış balığın kokusuna diyecek lafım yok da, eve getirildikten sonra kesilip biçilince içim kalkıyor nedense… Fırın yahut tava ile buluştuğu zaman da kokusuna tahammül edemiyorum. Sofraya geldiğinde ortalık sütliman oluyor!

  3. metin Says:

    Ek:

    Efenim burada konumuz balıktan ziyade kediydi!

  4. Obli Vious Says:

    Walla.. benim kedilerle pek tecrubem yok –yanima yanasanlari oksamak haricinde.

    Fakat, kopeklerle ilgili sunu soyleyebilirim: Pisirilmis kemik yiyen (geveleyen) kopeklerin nefesleri tipki bir sut bebegi gibi kokuyor.

    Nereden mi biliyorum?

    Her iki gunde bir benim burnumu yalamazsa (daha dogrusu, burun deliklerinden beyin ameliyati yapmzsa) hayata kusen bir kucu-kucum var da ondan.

  5. ekmekçikız Says:

    Balık sevmiyorsunuz siz, anladım.
    Kedi seviyorsunuz.
    :))

  6. metin Says:

    Heh heh! Meşhur levreği unutmayın derim!

  7. ekmekçikız Says:

    Ekose etekli olanını mı?

  8. metin Says:

    Yok, o İhsan Sabri Çağlayangil Bey’in mönüsüdür. Benim tarifimi unuttuğunuz için teessüf ederim efenim. Zamanında az mı sansasyon yaratmıştı!

  9. metin Says:

    Bkz: Şuradaki.

  10. metin Says:

    Obli Bey,

    Sizin küçük dostunuz ne alemdedir, sağlığı ve keyfi yerinde mi?

  11. ekmekçikız Says:

    Metin Bey,
    Süper uydurmuşsunuz, elinize sağlık. 🙂
    Kendi mutfak bilgilerimle yetinmeyip, googleamcaya da sordum, bu peynir, muz, yufka, levrek kombinasyonu ancak üç, hadi biraz zorlarsanız iki tarifte ancak bir araya gelebiliyor.
    Hiç bir füzyon mutfak reçetesi, sizin bu uçuşunuza erişemez. Harika!

  12. metin Says:

    Vallahi billahi tallahi, iki gözüm önüme aksın ki, uydurmakla kalmadım, denedim, şahane mi şahane oldu. Afiyetle tıkındım. Aklım kaldı yine de. Siz Cano Hanım’a, Derya Hanım’a, bilumum hanımların feryadına kulak tıkayınız, Google Amca’yı da iplemeyiniz.

    Çayla da nasıl güzel gittiydi… Ah o eski günler!

Bir Cevap Yazın

