“ÖLDÜRÜLMESEN BİLE, SENİ HAYATINI KURTARACAK KADAR SEVECEK BİRİSİ ÇIKSA BİLE, GENE DE İĞDİŞ EDİLDİĞİN YER.”, S.155

kafayı yiyorum galiba yavaş yavaş… bazı filmleri görüp görmediğimi, bazı kitapları okuyup okumadığımı hatırlayamıyorum. birçoğundan da tek kare, tek satır kalmamış aklımda -dehşete kapılıyorum. geçenlerde bahsi geçti buralarda mesela, dövüş kulübü… filmi hatırlamıyorum. kitabını aldım şimdi, tatilde ilk işim onu okumak olacak. bende sadece “gösteri peygamberi” vardı, şimdi ikiledi. bu herifle akrabayım ben sanki, bu gerçeği çakozluyor gibiyim -du bakalım! 

bu arada, şurada teşhir ettiğim okuma listesini genişletmeye karar verdim. kararım netleşmediği için jazzetta’ya değil soğuk yemek’e not ediyorum. okuma fırsatı bulduğumda haklarında malumatfuruşluk yapacağımdan emin olunabilir:

  • 11. chuck palahniuk, ninni, ayrıntı
  • 12. tristian hawkins, isis, ayrıntı
  • 13. claude lucas, gönüllü sürgün [suerte], ayrıntı
  • 14. ola bauer, acemi pezevenk, ayrıntı
ayrıntı ile metis’e hastayım. iyi ki varlar. sxxtiğimin çölünde birer vaha.
28 Yanıt to ““ÖLDÜRÜLMESEN BİLE, SENİ HAYATINI KURTARACAK KADAR SEVECEK BİRİSİ ÇIKSA BİLE, GENE DE İĞDİŞ EDİLDİĞİN YER.”, S.155”

  1. metin Says:

    “Bu herifle akrabayım ben sanki” derken klasik bir “kastını aşma” vak’asıyla mı karşıkarşıyayız sayın seyircı?

    Bu soruya yanıtımı da döndükten sonra vereyim müsaadenizle.

  2. funda Says:

    Gidiyosunuz sanırım. İyi tatiller, bol dinlenceler. Tatil unutkalığa da iyi gelirmiş 🙂

  3. metin Says:

    Funda Hanım,

    Çok teşekkürler. Evet, pek yakında yolcuyum! Ama döndüğümde sizden de şu meşhur şenliğimize katılma sözü rica etsem çok şey istemiş olur muyum acaba? Ne dersiniz? Gitmeden sevineyim mi?

  4. bahtsız marla Says:

    O zaman ben de kafayı yedim. Sadece film, kitap mevzusu olsa neyse. Bilgilerim lokal olarak kopup gitmiş durumda. Bir konu açılıyor, onunla alakalı okumuştum hatta araştırmıştım, gelgelelim detaya dair hiç bişi yok zihnimde. Sadece başlık var. Biz kafayı çok çabuk doldurduk sanırım. Sonradan gelen bilgiler eskilerini kenefe itekliyor artık.

  5. bahtsız marla Says:

    Bi de ne dicem, sen ne kötü adamsın bee. Yorumlarda senin adının yanındaki resim caponca mı çince mi neysem artık, bize layık gördüğün sıfatlara bak. (Teletabi yaptın bizi)

  6. metin Says:

    Valla o benim kabahatim diil Bahtsız (hakikaten!) Marla Hanım… WP’in mok yemesi… Elimden bişi gelmiyor şincilik maalesef.

  7. metin Says:

    Bir önceki yoruma ek:

    Avatarınız varsa o görünür bildiğim kadarıyla ve sizin yok, o yüzden tutup kendisi böyle abuk subuk çehreler yakıştırıyor herkese…

  8. metin Says:

    Bir ek daha:

    “senin adının yanındaki resim caponca mı çince mi neysem artık”

    Bkz: Şu.

  9. bahtsız marla Says:

    O zaman Gregor haklı, blogspota geçiniz lüffen. Anam, burda bile bahtsızlığım peşimi bırakmıyor. (Kare, pembe kafalı ucube 🙂 Gözlerim bile köşegen yav 🙂

    Bi de daha ne avatarım olcak, güneş gözlüklü Marla Singer avatardan sayılmıyor mu? Yoksa elinde sigara var diye mi buraya girmesi yasak?

  10. metin Says:

    Efenim nasıl ki bir Cimbomlu olarak zavallı sarı kanarya kuşunun kanatları altına sığınmak zulse, BS’a geçmek de aynen öyledir! WP’in üstünlüğü kıyas kabul etmez -temalarının boktanlığını hariç tutarsak tabii.

    Sahi sizin avatarınız var. O zaman teşhisimiz şudur: Demek oluyor ki anlı şanlı WP’çiğimiz, BS avatarlarını avatardan saymıyor! Bahtınıza küsünüz demekten gayrı çarem kalmadı Bahtsız Marla Hanım.

    Ayrıca elinizden atınız o meş’um zehirler manzumesini! Bilmemkaç numerolu kanun uyarınca sigaranın sağlığa zararlı olduğunu ben bilem biliyorum da siz niyçün bilmiyonuz bakiym?

    WP’in size armağan ettiği avatarınızı koruyunuz, kollayınız, sevmeye çalışınız derim bi de…

  11. metin Says:

    Size bir ipucu buldum: Mail adresinizi farklı yazarsanız avatarınız değişiyor. Ama yenisinin eskisini aratmayacağını garanti edemem valla, benim elimde değil çünkü.

  12. bahtsız marla Says:

    Deneme bir ki. Ben bahtsızım ya, değişmez o avatar. Değişirse de daha beteri gelir. Teletabilere yenisi ekleni.

    Ben bi GS’ li olarak benzetmenize alındım, çünkü orada beni FB yerine koymuş oluyorsunuz. O benzetmeyi hiç yapılmamış sayıyorum.

  13. bahtsız marla Says:

    Aha işte bi kare kafa daha. Yine pembe. Ötekinde down sendromlu bi embesil görünümündeydim, bunda göz kırpan bi embesil olmuşum. Daha da uğraşmicam bahtımla. Uğraştırdıkça çomağını her bi yerime sokuyo.

  14. metin Says:

    Valla hakikaten bahtınıza küsünüz efenim. TRT türkçesiyle söylersek, “üzgünüm” yane… (Bence siz de bizler gibi şen WP’çiler kulübüne katılınız derim. İşte o zaman BS’taki o güzelim avatarınıza kavuşmuş olursunuz.)

    Bu arada taraftaş olduğumuza sevindim. Ulu manitu dilimi koparsın sizi kanarya kuşunun kanatları altına sürgün etme gafletinde bulunduğum içün!

  15. bahtsız marla Says:

    Valla ben mekan değiştiremem bi daha. Zaten şimdiki ikinci. 3. kez taşınmak fikri bile beni yoruyor.

    Bi de yaşasın aslanlar!

  16. metin Says:

    50 kere ev taşımış biri olarak bilirim ne kadar bela bir iş olduğunu taşınmanın! Peki efenim, ne diyelim…

    Bence de yaşasınlar!

  17. funda Says:

    Zevkle katılmak isterim tabi ki şenliğinize ama ben biraz acemi bi öğrenciyim blog camiasında biliyorsunuz , dersimi biraz çalışıvereyim siz dönene kadar, biraz heyecanlanayım filan , sonra olur tabi, neden olmasın 🙂

  18. tavsan Says:

    Dovus Klubu’nde mi yaziyor o cumle? “Seni hayatini kurtaracak kadar sevecek birisi ciksa bile”; sonunda “bile” olmasina ragmen guzel.
    Gecen yine unutmaktan yakindiginizda yoruma yazmis miydim hatirlamiyorum (bakiniz baskalarina da oluyor); bana da oluyor boyle seyler ve icinizi rahatlatacaksa 30 yasinda oldugumu belirteyim. Insan kafasi bu kadar uyaran ve bu kadar bilgi karsisinda diledigimiz gucte islemeyebiliyor normal birsey bu, ya da belki biz kontrol etmesini bilmiyoruz (bkz: surekli soylenen beynimizin yuzde bilmem kacini kullaniyoruz; hakikaten nooldu bu soyleme bir bakmak gerek).
    Tatile gidiyor olmanizi firsat bilerek ismarladiginiz(?) yaziyi geciktirebilir miyim?

  19. zeynep Says:

    Metin Bey,

    Chuck Abi’nin sadece “Gösteri Peygamberi”ni okumuş, sivri diline hayran olmuştum. Bir de satırların hayli derinine inmeyi gerektiren bir abi kendisi diye hatırlıyorum. Hatırlıyorum diyorum, zira bu unutkanlık konusundan ben de şikayetçiyim. Ruhu doyurma merakıyla obez yapıp, bedeni kızdırıyor muyuz ne.

    Bu meşhur “Dövüş Klübü” nü, ne okudum ne de filmini izledim. Bu durumlarda genellikle önce kitabı okuyorum ama DVD’leri karıştırdım ve filmi buldum. İlk fırsatta izleyeceğim. -Du bakalım! : )

    Bu sıralar, müzikal bir kaç kitap okudum. Tavsiye haddim olamaz biliyorum ama, sanki bu kitapları hatırlatarak sizi 04 ve 07 numerolardan koruma ve hatta aklınızı çelip vazgeçirme hissiyatı var gibi gibi. His İşte : )

    Şöyle ki,

    Müzikal Nakışlar – Edward Said (Agora)
    Liszt’in Sözleriyle, Chopin’in Hayatı – Franz Liszt (Bileşim)

    Tatiliniz; size çoook uzun, biz okurlarınıza çoook kısa sürsün.

    İyi tatiller…

  20. zeynep Says:

    Metin Bey,

    Palahnik’i, “Gösteri Peygamberi” nden hatırladığım kadarıyla, sivri dilli, satırların içine içine çekmeye çalışan, yorucu bi abimizdi. Hatırladığım kadarıyla diyorum, zira bu unutkanlık derdinden ben de muzdaribim.
    Ruhu obez yapıp, bedeni kızdırıyoruz da intikam mı alıyo nedir.

    Sözünü ettiğiniz meşhuuur “Dövüş Klübü” nü ne okudum ne de filmini izledim. Genellikle bu durumlarda önce kitabı okuyorum ama demin
    DVD’leri karıştırırken filmi buldum, çok merak ediyorum. Bir ara izleyivereceğim artık.

    Gelelim şu kesinleşmemiş kitap listenize. Bu sıralar bir kaç müzikal kitap okudum ve tadı damağımda kaldı. Tavsiye haddim değil biliyorum ama,
    bunu söylememde, sizi 04 ve 07 numerolu kitaplardan koruyup, hatta belki aklınızı çelip valizden çıkarttırma arzusu ve hissiyatı var. His işte, n’apacağı belli olmuyor: )

    Şöyle ki,

    Müzikal Nakışlar – Edward Said (Agora)
    Liszt’in Sözleriyle, Chopin’in Hayatı – Franz Liszt (Bileşim)

    Tatiliniz size uzuuun, biz okurlarınıza çoook kısa gelsin dileklerimle.

    İyi tatiller…

  21. zeynep Says:

    Pardon Metin Bey,

    Pc kapanmıştı, gitmedi sanıp tekrar yollamıştım. Sizin Akismet Bey nasıl farketmedi aceba, uyuyor mu ne?

  22. ekmekçikız Says:

    Metin Bey,
    Nerde kaldınız? Ne tatilmiş bu, ama! Kitaplarınız bitene kadar dönmeyeceksiniz, anlaşılan!?

  23. metin Says:

    Ekmekçikız Hanım,

    Döneli on gün kadar oldu da, ruhum geride kaldı, zavallı bedenimin mecburi kılınmış hızına yetişemiyor!

  24. metin Says:

    Tatil öncesi yorumlara ayrıca cevap vereceğim.

  25. Obli Vious Says:

    Metin bey,

    Bendeniz, nacizane, su tur eserleri pek sevemiyorum.

    Sizin de seveceginizi hic sanmam.

  26. metin Says:

    Youtube’a bacadan nasıl giriliyor?

  27. Obli Vious Says:

    mesela: http://surf.gtube.co.uk/index.php

  28. metin Says:

    Obli Bey, girdim ama video çalışmıyor nedense.

Bir Cevap Yazın

