BENİ BAĞIŞLA AYRIKOTU

sevgili ayrıkotu, bilmem seni savunduğum için incittim mi? biliyorum senin gibi sessiz, yavaş, kendi halinde yaşayan, ince bir otu kalemime dolamamalıydım, seni tanıtmaya kalkmamalıydım, anlayan anlamalıydı seni; şimdiye değin yalnızlığın elinde nasıl yaşadınsa, yine öyle onurlu, güzel, sessiz yaşamalıydın; bu kâğıda, bu yazıya girip hapsolmamalıydın; bu yeryüzüne nasıl sessiz sedasız geldinse, bir gün yine öyle kendiliğinden çekip gitmeliydin; kimse bilmemeliydi seni benden başka, ben, bir ben bilmeliydim, bu yetmeliydi bana. biliyorum, buydu bütün istediğin bu yeryüzünden. ama yapamadım. bunun için bağışla beni.

(…)*/**/***/****

(*) ilhan berk, “kül”den.

(**) majisküllere hadleri bildirildi.

(***) aynı zamanda tek perdelik oyun.

rol dağıtımı:
ayrıkotu: üçboyutlu olan ben,
şair: blog yazarı ben.

(****) fondaki müzik: mozart, 25. senfoni (k: 183)

11 Yanıt to “BENİ BAĞIŞLA AYRIKOTU”

  1. Obli Vious Says:

    Metin bey,

    Ayrikotlarina neden gicigi varmis cikaramadim, ama asil merak ettigim neden majiskullere hadlerini bildirdiginiz –ya da hadleri neydi?

  2. metin Says:

    Obli Bey,

    Dile getirmek, dilde bir daha yaşatmak, belki başka türlü yaşatmak, çoğaltmak… Ayrıkotunun başına gelen bu. Halbuki o sadece yaşamaktan yana, bunun bir de dile getirilmesinden değil.

    Majisküllere gelince… Alıntıların sahiplerine duymam gereken saygının gereğini yerine getiriyorum, yani yaptığım değişiklikleri belirtmek… Biliyorsunuz bu blogda e.e.cummings sendromu sözkonusu.

  3. Obli Vious Says:

    Metin bey,

    Iyi de, o zaman, neden cummings’den maada goings temasi var buranin?

  4. metin Says:

    Obli Bey,

    Bunu inanın ben de bilmiyorum. İçimdeki bene sormam lazım. Sormaya da cesaretim ve takatim yok.

  5. zeynep Says:

    Ayrıkotunu nasıl biliyorsa, çiçeklerin her birinin kendi dilinde yasını veya yanından geçtiği bir ormanın büyüyüşünü duyduğunu, bir güle adres sorduğunu ya da eğreltiotunun ona “hoşça kal!” dediğini de iddia ediyor İlhan Berk…

    Bilmem…

    Ama o söylüyor, ben de inanıyorum her defasında…

  6. metin Says:

    Ben de Zeynep Hanım, ben de…

  7. Obli Vious Says:

    Inancli insanlari birarada gormek ne guzel..

  8. metin Says:

    Di mi!

  9. zeynep Says:

    Hı hı!

    : )

  10. zeynep Says:

    “Çıt
    der
    ölüm

    çıt…”

    (Avluya Düşen Gölge)

    Ve yeryüzünü paylaşıyor olma fikrinin bile başınızı döndürdüğü bir şair, çeker gider…

  11. metin Says:

    Çeker gider…

    Biz kalakalırız, eksilmiş.

Yorum bırakın