DUR YOLCU! PASSİVE HANIM’I DİNLE!

“dünyayı en iyi melankolikler okur”

ama melankoli hastalığına tutulmadığız başka bir mevsim gelene dek böyle düşünmekten bir zarar gelmez, muvakkat bir duruştan sonra segah makamına geçilir*

ben yaşamıyor gibi yaşamıyor gibi yaşıyorum* tekerlemesiyle yuvarlanıp gidiyorum hep yaşamıyor gibi ama tutsandı arkama yaslanacaktım bu ayaklar benim değil alın* diyecektim alın bu elleri hatta bu parmakları filan alın götürün çünkü sevdiğin nedir dediklerinde hep aynı cevap dökülür  dudaklarımdan bulutları severim şurdaki şurdaki şurdaki güzelim bulutları* şurdaki şurdaki sözünü la bas la bas diye söylemek öyle hoşuma gider ki çocuk gibi hadi maskelerinizi kuşanıp çoğaltın yalanları, hepiniz mezarız kendinizin*..üşüyorum ve bıktım inci küpelerden*

sonra bir takım güzellikler sustuk ve daha fazla saçmalamamaya çalışarak yağmurdan ve atlardan konuştuk.*

asla ağlamamalın der bir şarkı.*… hayır ingeborg iz bırakmaz insanı… ah ingeborg martı çığlıklarıyla bile olsa yırtılan ipek bir daha dikilmeyecek* hem kimsenin vakti yok durup ince şeyleri anlamaya*

inandıkların kraliçe isabelle ve kral ferdinand’ın aşkı kadar gerçek ancak, mekkeli beatrice’i boşver. andaluzya sufileri mesela? onlara gönlünce küfreder… marsilya kıları, kuzey şehirleri, petersburg akşamları, flamenkolar, uçsuz garb rüyaları mı tek oyuncağın?

şimdi gidip beckett okuyacağım, beni de seyret tanrım! öfkemi devletle bir toprağa gömüyorum* ve bazen, yani sıkça bir bazen, tam otuz yıldır yaşadığı unutuyorum.

 

oyunun kahramanları sırasıyla, lale müldür & sezai beğ & sevgili cahit & bodler & n.m & füruğ ferruhzad & bi daha lale müldür & ingeborg & birhan keskin & gülten akın & pass & ah mü! & yine pass & hep pass.*

(*) oyunun kahramanları arasına metin beğ de katılmak istiyo! bi kenarda durup aort’a çıkan topları oyuna sokabilir isterseniz… bu yazıyı yazan passive hanım, sesimi duyuyor musunuz, hı?

Reklamlar

12 Yanıt to “DUR YOLCU! PASSİVE HANIM’I DİNLE!”

  1. metin Says:

    Yaw Passive Hanım, insan bi kendi yazısına yorum yapar, di mi!

  2. metin Says:

    Bir ses lütfen, bir nefes! Hişt, orada mısınız “ladies & gentlemen”?

  3. passive Says:

    metin bey’in yayınlanmış şiirlerini okuyabilsek onu da başrolde oynatırdık di mi ama? 🙂

  4. Banu Says:

    🙂

  5. metin Says:

    Yemezler bu numarayı efenim! Heh heh, deşifrasyon ve alafortonfunisyon hı?! Heh heh!

  6. metin Says:

    Amanin, yakaladım, kim gelmiş! Banu Hanım, susmayın, sustukça sıra size de gelecek -demiyom, geldi bilem! Evet, misafir sanatçı olma sırası sizdedir. Valla mazeret filan anlamam, ona göre.

  7. sh. Says:

    Tezer Özlü katasım geldi listenize.

    Ve belki Plath kapıdan uğrar diye içimden geçirdim; “Kendimi yalniz birakmamak icin butun gece aynanin karsisinda oturdum.” diyen
    Pavese’ nin kolunda.

  8. metin Says:

    Sh Hanım,

    İç evrenimin en parlak yıldızlarından üçünün adını anmışsınız… Müteşekkirim.

  9. sh. Says:

    Metin bey,

    Evrenlerimizin bunca çakışması gülümsetiyor. Aruoba’dan sonra ikinci büyük tebessüm.

    huzur ile.

    sh.

  10. banu Says:

    metin abi ben bir şey karalayamıyorum ki hiç bu ara. inkıtaya uğradım, seyirci koltuğu pek bir rahat 🙂

  11. metin Says:

    Hatırım da mı yok hiç? Hatır gönül işi olsun anlamında demiyorum tabii ama… Sizin yazdıklarınız, sadece bize görünen yüzüyle değil, arkasındaki birikim ve bakışla da çok güzel, çok ustaca…

  12. yasemin Says:

    bende çok güzel buluyorum. ama benim istediğim bu değil

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s


%d blogcu bunu beğendi: