SEVGİLİ GÜNLÜK,

kaçış umudumuz da kalmadı.

sahil kasabasına veya ormanlık bi yere.

keneler yüzünden…

ne olacak istanbul cangılından, acımasız, öğütücü iş hayatından, bu anlamsız ve insanlıkdışı ömür tüketme çemberinden kaçmak isteyenler kulübünün hali?

kaçış planlarımı kenelerin suya düşüreceği aklımın ucundan geçmezdi. hep şöyle düşünüyordum son zamanda: 1 yıl orta son, 4 yıl lise, 4 yıl üniversite… ishal oldu cafer, bez getir! tam hastaneye doktora filan sık sık ihtiyacım olacağı yaşlılık günlerimde doğaya dönmüşüm ne yazar. heves kalmayınca nefes de tükenir.

***

ha, tabii ki kaçış planı filan derken dünyanın ve ülkenin genel durumunu gözardı ettiğim sanılmasın. topluca batacağız zaten de, pompei’nin son günleri hesabıydı benimkisi…

6 Yanıt to “SEVGİLİ GÜNLÜK,”

  1. metin Says:

    Son iki yazı çok sıkıntılı ve kapkara, biliyorum. Bu arada Jazzetta topraklarında arkeolojik bir kazı yaparken şunu buldum, çok hoşuma gitti:

    “(… ) Sıkıntı sigara gibidir bağlamaya gelmez!…”

    Yorum yazan: afşar çelik | 15.07.2006 – 16:45

    Kulaklarınız çınladı mı bilmem, Afşar Beyciğim? Kulübemizi bi keşfedemediniz gitti…

  2. metin Says:

    Keneler sahillerde mesai yapıyor mu onu bilmiyorum gerçi…

  3. tavsan Says:

    keneler her yerde! benim Turkiye’de olmasa da, bizim evin balkonunda yakaladi kendileri!

  4. metin Says:

    Amanin! Balkonları da mı işgal etmişler?

  5. ekmekcikiz Says:

    Pompei’nin küllere batmadan önceki hali hiç fena değilmiş, fikrimce.
    (Bizzat gördüm bir ay önce, üzerinize afiyet ordan biliyom.)
    Gayet gelişmiş ve uygar bir toplum, bıraktıkları izlere bakarsak.
    Bizde nerdeee o uygarlık hali?

    Sıkıntı hali bulaşıcıdır, bir de.

  6. metin Says:

    Gördüm gezinizin delillerini efenim! Nasıl kıskandım valla anlatamam! Yok ben Pompei’nin o halini kötülüyor değildim, o kıyamet halineydi lafımın vurgusu.

    Sıkıntının bir iyisi var, bir de kötüsü. İyisi bazen verimli olabiliyor da kötüsü hakikaten kötü yani.

Bir Cevap Yazın

