HOME, HOME, MY SWEAT HOME*

“monoton diyorlar hayatıma, hıh, hadi ordan canım / perdeme bakarım renklenir günüm hemen / sererim nevresimi, deseni anlatır beni / bakma ona göremezsin, yatak örtüm duvak gibi / evimde mutluyum bennn, yok hiçbir şeye değişmem / evimde mutluyum ben! / havluları katlarım, bornozları koklarım, ruhuma yer açarım / bak elimde taçım, buraların sultanıyım / taç bende taç bende / evimde mutluyum beeen!”

reglamları izlediniz.

eviniz, nevresimleriniz, havlularınız, bornozlarınız, konumlandırılışınız, içselleştirdiğiniz zihniyet ve reklam nesnesi-öznesi kısırdöngünüz batsın.

siz kalın. titreyip kendinize dönün. kafanıza geçirilenin dikenli tellerden yapılma bir taç olduğunu görün. tv’nizin ekranına işeyin. 

…şeklinde bir adet bayat eleştirel lakırdı benimkisi işte. “içeri”den!

(*) başlıkta harf hatası yoktur!

3 Yanıt to “HOME, HOME, MY SWEAT HOME*”

  1. Obli Vious Says:

    tarlada ekinim var deme
    un olup da elene dek

    hayırlı evladım var deme
    el koynuna girene dek

    sadık dostlarım var deme
    başına hal gelene dek

    vefalı bir yarim var deme
    darlık yokluk görene dek

    {anonim}

  2. metin Says:

    Obli Bey,

    Bağışlayın, alâka kuramadım valla?

  3. Obli Vious Says:

    Metin bey,

    Ben de bir alaka kuramamistim aslinda..
    Fakat, kaybolup gitmesini de istemedim.

Bir Cevap Yazın

